Про це заявила голова комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна в ефірі 5 каналу, пише Економічна правда.
За її словами концепція законопроекту дещо відрізняється від тієї, яку обговорювали з активістами, які виступають за легалізацію авто з єврономерами.
“У чому відмінність? Я просила б нас зрозуміти. Тому що ми не можемо зараз проводити акцію для тих людей, які скористалися прогалинами в митному законодавстві, порушили законодавство існуюче, і використовували цю систему незаконного ввезення в режимі тимчасового ввезення або режимі транзиту“, – сказала Южаніна.
На думку депутата, головна причина, за якої автовласники не хочуть розмитнювати автомобілі – це не розмір акцизного податку.
“Не в ньому (акцизний податок – ред) вся причина … тому що ще є сплата ввізного мита – 8,5%, ПДВ – 20% від вартості автомобіля. Тому ми повинні підійти зважено і на якийсь період часу прийняти таку шкалу акцизного податку, щоб кожен громадянин, який захоче, зміг привезти старий автомобіль“, – зазначила голова парламентського комітету.
Южаніна також заявила, що лібералізація повинна застосовуватися з коефіцієнтом залежно від віку автомобіля.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…