На підприємствах концерну «Еталон» зараз працюють над впровадженням двигунів екологічного стандарту «Євро-6», розробкою електробусів та проектуванням трамваїв.
Про це повідомляє Твоя МАШИНА з посиланням на Національний Промисловий Портал.
«Ми продовжуємо працювати над нашими автобусами на базі екостандарту «Євро-6». Наші плани якомога швидше закінчити сертифікацію вже здійснилися в межах нашої країни. Отримання сертифіката для європейських країн затримується, ми його очікуємо отримати в лютому… Я думаю, що в другому кварталі 2019 року почнуться продажі на європейському ринку. У нас вже підписаний договір з польською, чеською та словацькими компаніями, які готові закуповувати наші машини», – сказав Володимир Бутко.
За його словами вартість автобуса «Еталон» стандарту «Євро-6» становить близько 107,5 тис. євро, в той час, як аналогічний автобус європейського виробництва коштує близько 150 тис. євро.
«Айстра» А122.10 – це вже другий автобус великого класу, який розробили й виробили в корпорації «Еталон». У 2010 році корпорація представила 10,7-метровий напівнизькопідлоговий міський автобус БАЗ-А111.10 «Ромашка». Однак за вісім років корпорації вдалося виробити й продати всього близько десяти автобусів цієї моделі.
Віце-президент корпорації «Еталон» Валерій Купцов також розповів про плани у 2019 році почати випуск тролейбусів з автономним ходом близько 30 кілометрів. Крім того в планах корпорації почати виробництво електробусів. Не виключено, що електробуси виготовлятимуть у співпраці з китайською компанією «Shanghai Aowei Technology Development Co., Ltd», представники якої влітку цього року відвідали Чернігівський автозавод корпорації «Еталон». На базі кузова 12-метрового низькопідлогового автобуса на заводі планують також розробити 15-метровий тривісний автобус і тролейбус, а також зчленовану 18-метрову модель.
«Ми зараз виробляємо тролейбуси. Наступний крок – це тролейбус з запасом автономного ходу. Я думаю, що він з’явиться в першому півріччі 2019 року. Наступний крок – електробус. Ми почали переговори ще 2 роки тому. Як тільки з’явиться серйозний запит ринку – ми будемо до цього готові», – розповів Валерій Купцов.
Крім виробництва автобусів, тролейбусів і електробусів, корпорація «Еталон» у 2019 році планує також дебютувати у виробництві трамваїв.
Всього в корпорацію «Еталон» зараз входить 21 підприємство, в тому числі два автоскладальних заводів (в Борисполі та Чернігові), завод карданних валів “Український кардан» та Чернігівський ковальський завод. У складі корпорації «Еталон» є також власні науково-дослідний і конструкторський підрозділи, які знаходяться у Львові. Це філія «Науково-дослідний інститут автомобілебудування ТОВ «Чернігівський автозавод». Команда висококваліфікованих інженерів займається проектуванням нової автомобільної техніки, а також електротранспорту.
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…