Чотири німецькі авто, що розкішно виглядають, але постійно ламаються: оминайте їх стороною

Німецькі автівки – як краватка з шовку. На вигляд – вишукано, а в ділі – давить. Блищать, ревуть, всі розтуляють рота на парковці. Але часто саме вони рвуть кишеню там, коли цього зовсім не чекаєш. І не тому, що бензин дорогий. Видання GO з посиланням на відомого автомеханіка Кріса Пайла називає чотири німці, які варто обходити стороною, бо вони вас розорять.

Почнемо з Golf GTI. Він виглядає, як хлопець із обкладинки: стильний, зухвалий, але їде, як хтось, хто вчився паркуватися по відео на YouTube. На трасі – кермо, як у старому вітрильнику. Б’є по нервах і бензобаку. А якщо щось ламається (а воно ламається), то готуй гаманець. В офіційних сервісах на заміну коробки чекають тижнями.

Porsche Cayenne GTS – це вже про тих, хто хоче блиск і швидкість. Потужний, розкішний, гучний. Але є нюанс: якщо вам зателефонують з СТО, краще сідайте. Ціни на запчастини такі, що навіть автосалони на троєщинському ринку нервово курять. А якщо шукати неоригінали – то їх ще знайти треба. Бо деякі деталі, схоже, штампують на Марсі.

Mercedes CLC – це вже стара школа. Виглядає непогано, поки не починає шепотіти щось під капотом. Проблеми з гальмами з’являються, коли їх найменше чекаєш. А перемикання передач іноді нагадує гру в лотерею – не знаєш, яка передача увімкнеться наступною. Ремонт? Тільки у «фірмових» – і нікуди не дінешся.

І, нарешті, Audi RS6 Avant. Універсал, але по документах – гоночний болід. Потужний, дорогий, блискучий. Купити такий дешевше – реально. Але тут працює проста математика: хтось до вас вже втомився його лагодити. І продав. Бо втома – теж витратна.

Звісно, кожне авто – це завжди трохи лотереї. Але у випадку з цими чотирма, шанс програти – відчутно вищий. Їх купують серцем, а ремонтують із калькулятором. Іноді – з валідолом.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти