На частині автодороги Кропивницький-Миколаїв підрядники провели холодну регенерацію. Це технологія, що відновлює та посилює основу дороги, а в її основі – використання старих матеріалів дорожнього одягу. Вже багато років її використовують провідні будівельні компанії США та Європи, а тепер активно застосовує і Україна.
Про це повідомили Укравтодорі.
Якщо детальніше, то спеціальна машина переробляє існуючі дефектні шари дорожнього одягу на нові міцні та однорідні. Спочатку поверхню фрезують, отримуючи органічно-мінеральну суміш із зфрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи, додають до неї одночасно в’яжучі компоненти ( бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Далі – заключне ущільнення дорожніми котками.
В результаті цих маніпуляцій отримуємо міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. Так дорога готова витримувати більші навантаження, а ніж на які була розрахована при будівництві.
На разі на дорозі Н-14 працює два підрядники і обидва застосовують холодний ресайклінг при ремонті, як і передбачено в проекті.
Нагадаємо, автошлях Н 14 перебуває в аварiйному станi. Дорога проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей.
Серед українських водіїв часто зустрічаються застарілі «лайфхаки», що передаються з покоління в покоління. Деякі з…
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…