На частині автодороги Кропивницький-Миколаїв підрядники провели холодну регенерацію. Це технологія, що відновлює та посилює основу дороги, а в її основі – використання старих матеріалів дорожнього одягу. Вже багато років її використовують провідні будівельні компанії США та Європи, а тепер активно застосовує і Україна.
Про це повідомили Укравтодорі.
Якщо детальніше, то спеціальна машина переробляє існуючі дефектні шари дорожнього одягу на нові міцні та однорідні. Спочатку поверхню фрезують, отримуючи органічно-мінеральну суміш із зфрезерованого асфальтобетону та щебеневих матеріалів основи, додають до неї одночасно в’яжучі компоненти ( бітумна емульсія і цемент) та розподіляють рівномірним шаром. Далі – заключне ущільнення дорожніми котками.
В результаті цих маніпуляцій отримуємо міцний конструктивний шар дорожнього одягу з покращеними фізико-механічними характеристиками. Так дорога готова витримувати більші навантаження, а ніж на які була розрахована при будівництві.
На разі на дорозі Н-14 працює два підрядники і обидва застосовують холодний ресайклінг при ремонті, як і передбачено в проекті.
Нагадаємо, автошлях Н 14 перебуває в аварiйному станi. Дорога проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей.
Jeep офіційно зняв із виробництва модель Renegade. Компактний кросовер прожив на ринку понад десятиліття, але…
Поки кросовери заполонили дороги, маленькі машини не здають позицій. Вони зручні у місті, економні та…
В Україні знову готуються до спекотних днів – синоптики прогнозують температуру близько +30 у більшості…
В Україні правила перевезення малечі в авто не змінилися – дітей зростом до 150 см…
Виробники авто часто пишуть у сервісній книжці: міняти масло треба кожні 15–20 тисяч кілометрів. На…
Отримати штраф на дорозі завжди неприємно. Але ще гірше, коли водій своїми руками ускладнює ситуацію.…