Те, що штрафи для «євробляхерів» відстрочили, добре не для всіх. Тому що немає ніяких гарантій, що вони не попросять ще більших поступок через півроку, вважає Руслан Соболь, глава Асоціації малого і середнього бізнесу, передає «Сьогодні».
«Ті, хто хотів розмитнити, вже це зробив, коли закон це дозволяв. А постійно йти на поступки – це продовжувати збільшувати екологічну проблему. Дуже багато автомобілів на єврономерах не мають права пересуватися по дорогах Європи, звідки їх привезли. Справа в тому, що з досягненням певного віку в Європі належить здавати автомобіль на утилізацію. А деякі продають їх українцям. Навіть за українськими екологічними стандартами вони приносять більше шкоди «, – говорить Руслан Соболь.
Зараз, за даними «Єврокар», середній вік парку легкових автомобілів в Україні становить уже 22,2 роки. Це вдвічі більше у порівнянні з країнами в ЄС (11,1 років). В антирейтингу найстаріших автопарків світу нас випереджає тільки Куба.
Нагадаємо, Верховна Рада прийняла в другому читанні законопроект про внесення змін до Митного кодексу, і відстрочила до 31 грудня 2019 року штрафи за «євробляхи».
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…
Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…