Categories: Новини

В Україні змінили правила реєстрації авто

В Україні змінено ставки зборів пенсійного страхування за першу реєстрацію транспортного засобу.

Про це повідомляє прес-служба Головного сервісного центру МВС.

З 1 січня 2020 року, у зв’язку з встановленням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, змінилися відповідні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 14 листопада 2019 року, з 01 січня у 2020 році встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб — 2102 гривень.

Платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (п.7 статті 1 Закону України від 26.06.1997 №400/97-ВР «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування») є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в сервісних центрах МВС.

Об’єктом оподаткування є вартість автомобіля, визначена відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість.

Згідно з пунктом 8 статті 4 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» встановлені наступні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів:

  • 3% — якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • 4% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • 5% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму.

Звертаємо увагу, що з 1 січня 2020 року при визначенні сплати вартості збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої реєстрації слід застосовувати такі розрахунки, в залежності від вартості легкового автомобіля:

  • не перевищує або дорівнює 346 830 грн. – сплачується 3%;
  • більше ніж 346 830 грн., але не перевищує або дорівнює 609 580 грн. – сплачується 4%;
  • більше ніж 609 580 грн. – сплачується 5%.

Recent Posts

В Україні хочуть ввести новий податок для власників авто: що зміниться з 2027 року

В Україні можуть змінити правила оподаткування продажу легкових автомобілів. Якщо власник вирішить продати машину раніше…

12.11.2026

Українці купили майже 5,2 тисячі вживаних авто зі США: які моделі стали найпопулярнішими

У жовтні 2026 року українці придбали майже 5,2 тисячі вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США.…

12.11.2026

Топ-10 авто, які можуть проїхати 300 тисяч км без капремонту двигуна

Пробіг у 300 тисяч кілометрів для багатьох автомобілів стає серйозним випробуванням. Проте є моделі, силові…

11.11.2026

Платні дороги в Україні: коли можуть запровадити оплату та скільки доведеться платити водіям

В Україні планують створити законодавчу основу для запровадження платних автомобільних доріг. Відповідний закон мають ухвалити…

10.11.2026

Як правильно зберігати літню гуму

Після переходу на зимові шини літній комплект зазвичай відправляється до гаража, комори або на балкон.…

09.11.2026

Як забронювати номерний знак на авто онлайн і хто не може цього зробити

В Україні онлайн-бронювання бажаних номерних знаків через Кабінет водія доступне лише фізичним особам. Представники компаній…

09.11.2026