Categories: Новини

Паливо на українських АЗС може подорожчати на 25%

В Україні на прохання найбільших українських виробників палива можуть запровадити нові мита на імпортні нафтопродукти, що призведе до зростання цін на АЗС. Введення нових мит мотивують захистом вітчизняного виробника.

Кілька днів тому у спеціальну комісію при Мінекономрозвитку три українські компанії (“Укртатнафта”, “Укргазвидобування” і “Укрнафта”) подали скаргу, в якій стверджується, що українські нафтопродукти не можуть конкурувати з російськими нафтопродуктами, так як в Росії існує державна підтримка операторів паливного ринку.

Тому українські виробники просять ввести нові мита на російські нафтопродукти – аж до 25,4%.

Зазвичай такого роду скарги комісія МКМТ розглядає довго – близько одного року. Але якщо відомості, викладені у скарзі, підтвердяться, то МКМТ буде рекомендувати Кабміну України запровадити нові мита на російські нафтопродукти.

Аналітики Консалтингової групи “А-95” стверджують, що всі імпортні нафтопродукти продаються в Україну за підвищеною ціною. Тобто про демпінг мова йти не може, і немає причин для введення нових мит.

Якщо ж все-таки це відбудеться, то українським водіям потрібно готуватися до серйозного зростання цін.

При цьому Сергій Куюн з КГ “А-95” упевнений, що з-за введення нових мит не тільки підвищаться ціни, але також послабиться конкуренція, а проблеми українських нафтопереробних підприємств вирішені не будуть.

Деякі експерти, наприклад, Геннадій Рябцев з Науково-технічного центру “Психея”, вважають, що МКМТ відхилить скаргу найбільших українських виробників палива з економічних і з політичних мотивів. По-перше, можуть бути введені дзеркальні мита щодо українських товарів, що ввозяться в Росію. По-друге, українська влада намагатиметься не допустити різкого зростання цін на паливо.

Отже, найбільші українські виробники палива об’єднаним фронтом виступили за введення нових мит на російські нафтопродукти. Їх перемога може призвести до того, що українським водіям доведеться платити на 25% більше грошей за бензин, дизель і автогаз, ніж зараз.

Recent Posts

Навіщо водії взимку возять у машині пару шкарпеток: чотири неочевидні причини

Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……

05.12.2025

Чорний список дизельних авто: моделі, у яких AdBlue стає проблемою

Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…

05.12.2025

Чим небезпечний обгін вантажівки справа: пояснення експертів

Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…

05.12.2025

Що мусить бути в машині взимку: 8 речей, які рятують у сніг і мороз

Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…

05.12.2025

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025