Експерти McKinsey провели опитування, як показує, що інтерес європейців до нового автомобіля має потенціал зростання, навіть без додаткового стимулювання.
З 9 по 17 травня було опитано більше 1000 чоловік. В результаті, 79 з 100 респондентів, які хотіли купити новий автомобіль до пандемії Covid-19, продовжують слідувати цьому плану.
Проте, обговорення так званої премії за покупку автомобілів в ЄС стає все більш гарячою темою.
Запит на премію за покупку в якості економічної підтримки під час корона-кризи надходить в основному від виробників автомобілів і країн з сильною автомобільною промисловістю. У той же час екологічні організації виступають проти таких стимулів. Особливо спірним для них залишається питання чи слід заохочувати покупку дизельного або бензинового автомобіля.
На думку політиків, «інноваційний бонус», повинен використовуватися для підтримки сучасних автомобілів, які виробляють менше CO2 і для розвитку інфраструктури зарядки електромобілів.
Однак критики все частіше задають питання з приводу субсидування покупок автомобілів преміум-класу, і сумніваються в його ефективності. Більш логічними, на їхню думку, були б інші заходи, такі як заохочення досліджень і розвитку, а також податкові пільги для стимулювання попиту.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…