Експерти McKinsey провели опитування, як показує, що інтерес європейців до нового автомобіля має потенціал зростання, навіть без додаткового стимулювання.
З 9 по 17 травня було опитано більше 1000 чоловік. В результаті, 79 з 100 респондентів, які хотіли купити новий автомобіль до пандемії Covid-19, продовжують слідувати цьому плану.
Проте, обговорення так званої премії за покупку автомобілів в ЄС стає все більш гарячою темою.
Запит на премію за покупку в якості економічної підтримки під час корона-кризи надходить в основному від виробників автомобілів і країн з сильною автомобільною промисловістю. У той же час екологічні організації виступають проти таких стимулів. Особливо спірним для них залишається питання чи слід заохочувати покупку дизельного або бензинового автомобіля.
На думку політиків, «інноваційний бонус», повинен використовуватися для підтримки сучасних автомобілів, які виробляють менше CO2 і для розвитку інфраструктури зарядки електромобілів.
Однак критики все частіше задають питання з приводу субсидування покупок автомобілів преміум-класу, і сумніваються в його ефективності. Більш логічними, на їхню думку, були б інші заходи, такі як заохочення досліджень і розвитку, а також податкові пільги для стимулювання попиту.
Вибираючи автомобільні шини, автовласники найчастіше звертають увагу на їхню надійність та ефективність. Перш за все,…
Еволюція автомобілів в останні десятиліття рухається настільки величезними темпами, що автомобілісти іноді просто не встигають…
Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…
Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…
У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…
В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…