Твердження про те що зимовий дорожній бруд, що містить солоний луг агресивно діє на фарбу автомобіля може бути застосовано тільки до тих автомобілів, у яких є пошкодження лакофарбового покриття: подряпини, відколи або є місця на кузові, де фарба відшарувалася, передає autokiev.info.
Якщо ж лакофарбове покриття автомобіля не має пошкоджень, то бруд з вмістом реагенту не чинить на кузов істотного впливу. Особливо, якщо бруд, що містить хімічні дорожні протиожеледних реагенти, час від часу змивається на автомийці.
Те ж саме стосується і днища автомобіля, яке найбільш схильне до впливу дорожніх реагентів. Автовиробники вже давно роблять днища автомобілів з додатковим захистом від солей реагентів, використовуючи поліпшений захист за рахунок оцинкованих листів металу. Тож корозія кузова через реагенти — це проблема минулого і стосується старих автомобілів або авто з пошкодженими ділянками фарби на кузові.
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…