Твердження про те що зимовий дорожній бруд, що містить солоний луг агресивно діє на фарбу автомобіля може бути застосовано тільки до тих автомобілів, у яких є пошкодження лакофарбового покриття: подряпини, відколи або є місця на кузові, де фарба відшарувалася, передає autokiev.info.
Якщо ж лакофарбове покриття автомобіля не має пошкоджень, то бруд з вмістом реагенту не чинить на кузов істотного впливу. Особливо, якщо бруд, що містить хімічні дорожні протиожеледних реагенти, час від часу змивається на автомийці.
Те ж саме стосується і днища автомобіля, яке найбільш схильне до впливу дорожніх реагентів. Автовиробники вже давно роблять днища автомобілів з додатковим захистом від солей реагентів, використовуючи поліпшений захист за рахунок оцинкованих листів металу. Тож корозія кузова через реагенти — це проблема минулого і стосується старих автомобілів або авто з пошкодженими ділянками фарби на кузові.
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…