Які двигуни потрібно прогрівати взимку

У зв’язку з тим, що в Україні на сьогоднішній день частка старих автомобілів ще досить велика, питання, які двигуни потрібно прогрівати взимку поки залишається актуальним. Адже, різний підхід до вирішення дилеми «треба прогрівати двигун взимку?» визначається віком автомобіля, на якому ви їздите, повідомляє MMR.

Справа в тому, що старі і сучасні автомобілі вимагають до себе різного підходу, і ось чому.

Двигуни старої генерації

З точки зору холодного запуску, карбюраторні мотори минулого століття відрізняються від сучасних, перш за все тим, що в них використовуються мінеральні масла великої в’язкості, вузли виконані зі сплавів низької якості, а системи сумішоутворення мають безліч недоліків. Густі мастила довго і погано нагріваються, а тому холодний запуск автомобіля може обернутися для карбюраторного мотора тертям «по сухому», і як наслідок – пошкодження циліндрів.

Тут висновок простий: щоб «розбудити» старий карбюраторний мотор, краще перед поїздкою його гарненько прогріти до потрібних робочих температур.

Сучасні двигуни

Зараз для виробництва циліндрів в сучасних моторах використовують більш міцні і жаростійкі сплави. Поверхню циліндрів піддають алмазній шліфовці. Тепер вони стали більш тонкостінними, вага і габарити нових двигунів зменшилися, а правила їх експлуатації істотно спростилися.

Крім того, зараз у двигунів зовсім інша методика контролю уприскування паливної суміші. Електронний блок управління самостійно коригує цей процес в залежності від температурних режимів.

Також змінилася якість палива, масел і застосовуваних автомобілістами присадок. Всі ці речовини «навчили» витримувати низькі температури до -40 С

Висновок: нові мотори не так бояться холодного пуску, і не вимагають тривалого прогріву.

Як правильно прогрівати двигун взимку

Старий, карбюраторний, який не відповідає стандартам ЄВРО-2 автомобіль слід гріти хоча б хвилин 20. Навіть, якщо в картер залито хороше масло і паливо. В іншому випадку, кожен холодний запуск буде сильно зношувати двигун.

При наявності стандарту Євро 2 і вище, заправки автомобіля якісним паливом і свіжим синтетичним маслом, вести себе потрібно трохи інакше.

Спочатку дайте двигуну попрацювати близько хвилини – за цей час він прожене по системі змащення. І тільки після того як двигун знизить обороти, можете потихеньку рушати, але не газувати. Сучасні двигуни прогріваються при повільній їзді приблизно за 5-15 хвилин в залежності від температурних режимів. І в цей проміжок часу обертів двигуна не повинні бути дуже високими: для дизельних авто – не перевищувати 2500 об/хв., для бензинових – 3500 об/хв.

Recent Posts

Правило 30 хвилин: що потрібно знати водієві про заряджання акумулятора автомобіля під час руху

Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…

19.09.2024

Не робіть так: яка популярна помилка водіїв під час паркування веде до блокування АКПП

Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…

19.09.2024

Десять найгірших автомобілів в історії: помилки, які неможливо забути

Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…

19.09.2024

П’ять помилок водіїв, які вбивають ваш автомобіль: як уникнути непотрібних поломок

Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…

19.09.2024

Десять кращих автомобілів класу люкс прямо зараз: розкіш і технології майбутнього

Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…

19.09.2024

Три помилки під час прогрівання двигуна, яких припускаються всі водії

Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…

19.09.2024