Нерідко на дорозі можна бачити таку картину: автомобіль їде, а водія всередині не видно. Тільки якщо уважно придивитися, можна розгледіти руки на кермі і голову, яка ледь визирає з-під панелі. Як в такому положенні людина примудряється керувати автомобілем? Можливо, уся справа у кріслі?
Правильне налаштування водійського крісла має велике значення для безпеки, і особливо це стосується регулювань по висоті.
Від того, наскільки правильно відрегульована висота сидіння залежить, який у водія буде кут дорожнього огляду. При занадто низькому положенні можна відчути себе як в танку з оглядовою щілиною, і їздити в такому положенні неприпустимо. Але високо сидіти – теж не завжди комфортно, тому що посадка за кермом залежить не тільки від зростання, комплекції, довжини рук і ніг людини, але і від конструкції автомобіля – діапазону регулювань крісла, розташування рульового колеса, педалей, клавіш на панелі.
Наприклад, місце водія в кросоверах, позашляховиках, мінівенах і мікроавтобусах можна порівняти з капітанським містком: високо сидиш – далеко дивишся. А водійська посадка в спортивних приосадкуватих седанах і хетчбек – майже завжди напівлежача. Мабуть, єдина і дуже відчутна перевага «капітанського містка» – поліпшена оглядовість. Саме з цієї причини багато водіїв-початківців намагаються піднімати крісло якомога вище.
У будь-якому випадку регулюючи висоту сидіння, необхідно домогтися оптимальної панорами дороги і при цьому зберегти можливість без труднощів зчитувати інформацію з панелі приладів і всіх інших носіїв тієї чи іншої інформації, передбачених автовиробником.
Конструкції сучасних автомобілів розраховані на водіїв зростом не нижче 150 см. Тому в більшості машин «ліфт» сидіння дозволяє невисокому водієві підняти крісло до оптимального рівня, при якому відстань від потилиці до стелі становить 10-15 см.
Головне, щоб зберігалась повноцінна оглядовість, тому що в деяких моделях рівень верхньої кромки лобового скла розташований занадто низько. Зазвичай це актуально для водіїв ростом вище 185 см.
У габаритних автомобілях з просторим салоном і високим дахом посадку краще налаштовувати таким чином, щоб очі були не нижче рівня центральної горизонтальної лінії лобового скла. Регулюючи висоту сидіння, не можна забувати і про всі інші налаштування – нахил спинки, відстань до керма і педалей, положення ніг тощо.
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…