В Україну знову прийшло тривале похолодання з суттєвими морозами, а отже, час поговорити про такий вічний головний біль автолюбителів, як тріснуте скло на протитуманках.
Взимку, звісно, шанси втратити протитуманну апріорі збільшуються в рази, адже є чималий шанс наїхати ними на сніговий валун чи отримати «льодяник» з-під коліс. Та навіть для супербезпечних водіїв є ще одна серйозна проблема – скло ПТФ може тріснути лише від перепаду температур.
Через свої особливості лампа протитуманки розміщена близько до скла фари, отож, сильно його нагріває. При значному зниженні температури чи потраплянні на скло холодного снігу воно може тріснути, причому, як показують фото з форумів автомобілістів, нерідко в одному й тому ж місці.
Як вирішити цю проблему? Найпоширеніший спосіб – використання ламп номінальної потужності, які зменшать перегрів. Інший варіант – наклеїти прозору плівочку товщиною півтора міліметра. І перший, і другий способи, звісно, не панацея, але допомогти вам зможуть.
Джерело: Наші дороги
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…