В Україну прийшло справжнє спекотне літо. Тож поговоримо про особливості експлуатації авто влітку, а саме – про прогрівання двигуна.
Про те, що взимку силовий агрегат треба після пуску гріти якийсь час, написано багато. Дійсно, навіть сучасний двигун після тривалої стоянки на морозі вимагає прогріву. Однак більшість виробників стверджує, що цього робити не треба. Завів і поїхав.
Мотористів можна зрозуміти. Якщо написати в інструкції по експлуатації, що двигун авто вимагає обов’язкового прогріву, то претензій з боку різних екологічних організацій не уникнути. Адже каталізатор прогрівається не відразу, а тому в атмосферу потрапляє підвищена кількість шкідливих речовин.
То чи варто прогрівати двигун влітку? Робочої температури, а це приблизно 90 градусів, агрегат досягає не відразу. Стояла машина на морозі або на спеці, не важливо. При цьому, після пуску, двигун прогрівається нерівномірно.
Спочатку камери згоряння, охолоджуюча рідина, масло двигуна і каталізатор. Тому гріти мотор навіть у спеку потрібно. Але не так як взимку, а зовсім трішки.
До речі, актуальна проблема літної експлуатації – перегрівання двигуна. Тож будьте уважні та не переборщіть з прогріванням!
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…