В Україну прийшло справжнє спекотне літо. Тож поговоримо про особливості експлуатації авто влітку, а саме – про прогрівання двигуна.
Про те, що взимку силовий агрегат треба після пуску гріти якийсь час, написано багато. Дійсно, навіть сучасний двигун після тривалої стоянки на морозі вимагає прогріву. Однак більшість виробників стверджує, що цього робити не треба. Завів і поїхав.
Мотористів можна зрозуміти. Якщо написати в інструкції по експлуатації, що двигун авто вимагає обов’язкового прогріву, то претензій з боку різних екологічних організацій не уникнути. Адже каталізатор прогрівається не відразу, а тому в атмосферу потрапляє підвищена кількість шкідливих речовин.
То чи варто прогрівати двигун влітку? Робочої температури, а це приблизно 90 градусів, агрегат досягає не відразу. Стояла машина на морозі або на спеці, не важливо. При цьому, після пуску, двигун прогрівається нерівномірно.
Спочатку камери згоряння, охолоджуюча рідина, масло двигуна і каталізатор. Тому гріти мотор навіть у спеку потрібно. Але не так як взимку, а зовсім трішки.
До речі, актуальна проблема літної експлуатації – перегрівання двигуна. Тож будьте уважні та не переборщіть з прогріванням!
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…