Кожен водій хоч раз в житті відвідував шиномонтаж: балансування або ремонт, сезонне «перевзування» або заміна пошкодженої покришки. Але і на шиномонтажі трапляються курйози.
Проблеми на шиномонтажі, як правило, починаються в момент установки зібраного вже колеса на своє законне місце. Мало, хто здогадається обробити поверхню мідним високотемпературним мастилом. Турбота про колег і клієнта – не найсильніша сторона вітчизняного бізнесу. Забудькуватість обернеться складнощами при подальшій деінсталяції колеса – диск «прикипить», будуть потрібні зусилля і певна вправність.
Але найстрашніша недоробка – це затягування болтів. По-перше, кріпильний елемент потрібно розміщувати в строгому порядку, а не як доведеться, адже колесо може встановитись криво, викликавши непрогнозовану поведінку автомобіля на дорозі.
У пошуках доступних і надійних спортивних автомобілів ви опинилися в потрібному місці. Експерти TopSpeed склали…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими в Україні, як і кросовери. Українські водії в таких машинах…
Купівля уживаного автомобіля може бути привабливим рішенням, особливо якщо ви виявите вигідну пропозицію, але іноді…
Існує стереотип, що водії автомобілів BMW є найбільш відв'язними хуліганами на дорогах. Аналогічна репутація у…
Американський автоблогер і механік із 56-річним стажем Скотті Кілмер звернув увагу на важливий аспект експлуатації…
Надійність завжди залишається однією з ключових якостей автомобіля. Mazda, як і майже всі японські автовиробники,…