Кожен водій хоч раз в житті відвідував шиномонтаж: балансування або ремонт, сезонне «перевзування» або заміна пошкодженої покришки. Але і на шиномонтажі трапляються курйози.
Проблеми на шиномонтажі, як правило, починаються в момент установки зібраного вже колеса на своє законне місце. Мало, хто здогадається обробити поверхню мідним високотемпературним мастилом. Турбота про колег і клієнта – не найсильніша сторона вітчизняного бізнесу. Забудькуватість обернеться складнощами при подальшій деінсталяції колеса – диск «прикипить», будуть потрібні зусилля і певна вправність.
Але найстрашніша недоробка – це затягування болтів. По-перше, кріпильний елемент потрібно розміщувати в строгому порядку, а не як доведеться, адже колесо може встановитись криво, викликавши непрогнозовану поведінку автомобіля на дорозі.
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…