Кожен водій хоч раз в житті відвідував шиномонтаж: балансування або ремонт, сезонне «перевзування» або заміна пошкодженої покришки. Але і на шиномонтажі трапляються курйози.
Проблеми на шиномонтажі, як правило, починаються в момент установки зібраного вже колеса на своє законне місце. Мало, хто здогадається обробити поверхню мідним високотемпературним мастилом. Турбота про колег і клієнта – не найсильніша сторона вітчизняного бізнесу. Забудькуватість обернеться складнощами при подальшій деінсталяції колеса – диск «прикипить», будуть потрібні зусилля і певна вправність.
Але найстрашніша недоробка – це затягування болтів. По-перше, кріпильний елемент потрібно розміщувати в строгому порядку, а не як доведеться, адже колесо може встановитись криво, викликавши непрогнозовану поведінку автомобіля на дорозі.
Японський автовиробник Mazda готується до випуску нового покоління свого компактного кросовера CX-30, яке має з'явитися…
Сайлентблоки — важлива, але часто непомітна деталь підвіски автомобіля. Ці маленькі кільця з резини або…
Побачивши у вихлопній трубі щось схоже на людське волосся, багато хто з водіїв перелякається. Як…
Продаж автомобіля — це не просто угода, а ціла наука. Водії часто припускаються помилок, не…
Прокол шини — ситуація, з якою рано чи пізно стикається кожен автовласник. І якщо це…
Перевищення гранично допустимої швидкості в Україні є найпоширенішим порушенням ПДР, яке карається штрафом від 340…