Чому краще відмовитися від покупки машини з АКПП

Гідромеханічний «автомат», «робот», варіатор – всі ці трансмісії називають «автоматами». Більше того, продавці в автосалонах як нових, так і старих машин, свідомо маскують, скажімо, «робот» з подвійним зчепленням під «автомат».

Розповімо про трансмісії, які можуть розорити автовласника.

Гідромеханічний «автомат» DP0 / AL4

Цей чотириступеневий «автомат» створили ще в кінці минулого століття, для установки на автомобілі Renault (Logan, Sandero), а так само на такі моделі концерну Peugeot-Citroen, як Citroen C4 і Peugeot 308. У них він називався AL4.

Трансмісія виявилася вкрай ненадійною. Скажімо, часто, робоча рідина сочилася з-під сальників приводів. Щоб поміняти сальник, необхідно демонтувати привід. Це ускладнює і здорожчує ремонт.

З інших проблем відзначимо ривки при перемиканні з першої на другу передачу, а також і те, що «автомат» раптово перемикається в аварійний режим. Тоді в комбінації приладів моргає символ «шестерня».

Щоб агрегат протягнув без капремонту якомога довше, сервісмени радять міняти трансмісійну рідина не рідше ніж через 50 000 км пробігу, а також прогрівати силовий агрегат перед поїздкою, особливо взимку. Ясна річ, що потрібно обійтися і без різких стартів зі світлофорів.

«Робот» DSG DQ200

Семиступінчасту трансмісію з двома сухими зчепленнями ставили на багато моделей концерну Volkswagen та споріднених брендів SEAT, Skoda, Audi. Вона встигла попити власникам чимало крові. Причини тут в конструктивних особливостях агрегату. На відміну від трансмісій «мокрого» типу, ця «коробка» розрахована на менший крутний момент. Звідси здешевлення і спрощення конструкції, які тягнуть за собою прискорений знос дисків зчеплення. При перемиканні з’являються ривки і їздити на машині стає некомфортно.

Нерідко в проблемах «робота» винні й самі власники. Спроби зробити чіп-тюнінг мотора закінчуються появою проблем в трансмісії, адже вона розрахована на максимальний момент в 250 Нм. Таким чином, горе-гонщикам доводиться міняти диски зчеплення вдвічі частіше, а бо й зовсім робити капремонт.

Варіатор JATCO JF011E

Агрегат ставили на популярні моделі Nissan – Juke, Qashqai та X-Trail, а також на Mitsubishi Outlander. Найпоширеніша несправність варіатора – знос підшипників конусів, що може проявитися вже через 50 000 км. Така несправність видає себе характерним гулом.

Ще одна часта поломка – сіпання автомобіля. Тут треба звинувачувати редукційний клапан масляного насоса, який підклинює в проміжних положеннях. А при частих перемиканнях «коробки» з D на R, скажімо, щоб розгойдати застряглу машину і виїхати врозкачку, доводиться міняти шестерні планетарної передачі.

Recent Posts

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025

ТОП-5 авто, кузов яких не боїться іржі більше 15 років

Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…

18.12.2025