Провали в роботі двигуна здатні ускладнити життя будь-якого водія. Давайте розберемось, як відрізнити ступінь несправності за характером розгону, що може бути її причиною і як вирішити проблему.
Усі «провали» можна поділити на чотири групи: одиничний (зникнення тяги протягом декількох секунд), ривок (втрата тяги тривалістю не більше секунди), сіпання (послідовність з декількох ривків) і розгойдування (наступні один за одним провали).
Існує декілька причин такого явища. Основна з них – недостатній тиск палива, що трапляється через недостатню продуктивності паливного насоса. Як тільки двигну починає витрачати більше пального ніж може забезпечити насос, тиск в паливній системі падає і розпил форсунок погіршується аж до припинення. Після цього оберти агрегату знижуються, споживання паливної суміші стає менше, насос починає справлятися, оберти зростають і так далі…
Друга причина може полягати в засміченні паливного фільтра і сильному зносі насоса.
Вода в паливі теж може стати причиною провалів.
Пробої ізоляції свічок запалювання і високовольтних проводів, несправності котушки запалювання, також можуть служити причиною неплавного розгону.
В 2030 році принаймні половина моделей Ford буде на електричній тязі. Про це повідомляє Motor1…
Однією з найбільш незручних та дратівливих зимових проблем для українських проблем є примерзання замків та…
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…