Провали в роботі двигуна здатні ускладнити життя будь-якого водія. Давайте розберемось, як відрізнити ступінь несправності за характером розгону, що може бути її причиною і як вирішити проблему.
Усі «провали» можна поділити на чотири групи: одиничний (зникнення тяги протягом декількох секунд), ривок (втрата тяги тривалістю не більше секунди), сіпання (послідовність з декількох ривків) і розгойдування (наступні один за одним провали).
Існує декілька причин такого явища. Основна з них – недостатній тиск палива, що трапляється через недостатню продуктивності паливного насоса. Як тільки двигну починає витрачати більше пального ніж може забезпечити насос, тиск в паливній системі падає і розпил форсунок погіршується аж до припинення. Після цього оберти агрегату знижуються, споживання паливної суміші стає менше, насос починає справлятися, оберти зростають і так далі…
Друга причина може полягати в засміченні паливного фільтра і сильному зносі насоса.
Вода в паливі теж може стати причиною провалів.
Пробої ізоляції свічок запалювання і високовольтних проводів, несправності котушки запалювання, також можуть служити причиною неплавного розгону.
14 -16 травня 2024 року в Києві у Міжнародному виставковому центрі пройде 31-а спеціалізована виставка…
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…
Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…
Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…
Квітень показав аномальні тенденції на українському автомобільному ринку. Зокрема, статистичні агентства зафіксували зростання угод з…
Українським автомобілістам відомо про заборони не тільки паркуватися в деяких місцях, а й навіть зупинятися.…