Провали в роботі двигуна здатні ускладнити життя будь-якого водія. Давайте розберемось, як відрізнити ступінь несправності за характером розгону, що може бути її причиною і як вирішити проблему.
Усі «провали» можна поділити на чотири групи: одиничний (зникнення тяги протягом декількох секунд), ривок (втрата тяги тривалістю не більше секунди), сіпання (послідовність з декількох ривків) і розгойдування (наступні один за одним провали).
Існує декілька причин такого явища. Основна з них – недостатній тиск палива, що трапляється через недостатню продуктивності паливного насоса. Як тільки двигну починає витрачати більше пального ніж може забезпечити насос, тиск в паливній системі падає і розпил форсунок погіршується аж до припинення. Після цього оберти агрегату знижуються, споживання паливної суміші стає менше, насос починає справлятися, оберти зростають і так далі…
Друга причина може полягати в засміченні паливного фільтра і сильному зносі насоса.
Вода в паливі теж може стати причиною провалів.
Пробої ізоляції свічок запалювання і високовольтних проводів, несправності котушки запалювання, також можуть служити причиною неплавного розгону.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…