Вийти морозним ранком і зрозуміти, що машина не заводиться – один з найбільших страхів автомобілістів узимку. Реанімувати авто нерідко допомагає «прикурювання», тобто підключення розрядженого акумулятор до робочого. Як зробити це правильно і безпечно, розповість Твоя МАШИНА.
Вкрай небажано «прикурювати» від заведеного автомобіля, оскільки через різке підвищення напруги в мережі може вийти з ладу електросистема автомобіля-донора. Те ж саме стосується і старих карбюраторних машин, підключення яких до сучасних інжекторних (тим, більш заведених) теж загрожує серйозними проблемами з електронікою.
Так, найкраще «прикурювати» від машин схожої конструкції (вантажівку від вантажівки, бензинової легкової від бензинового легковика, дизельну від дизельної) та в якої схожі характеристики напруги і потужності бортової мережі.
Правильний порядок дій такий підзарядки наступний:
«Зарядка» почалася, залишилося почекати 10-15 хвилин, після закінчення яких можна пробувати заводити автомобіль. На один холодний пуск цього повинно вистачити.
Знімати проводи слід у зворотній послідовності: спочатку «мінус», потім «плюс». Головне, не допускати зіткнення металевих частин проводів між собою.
Якщо після «прикурювання» машина все одно не заводиться, значить, справа не в акумуляторі або його слабкому заряді. В такому випадку можна пошукати причину несправності на місці, або відразу відправлятися на СТО.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…