Інтервал заміни оливи в двигуні середньостатистичного автомобіля, як правило, становить 10 тисяч кілометрів. Більшість автомобілістів вважають, що це цілком нормальний проміжок, але є і протилежна думка.
Автор каналу «Теорія ДВЗ» стверджує, що 10 тисяч кілометрів, пройдених по трасі, еквівалентні приблизно трьом тисячам кілометрів (!) в міському режимі. Не очікували?
Згідно з розрахунками, знос мастила виявиться однаковим. Тому краще змінювати мастило частіше, нехай і не на найдорожче, ніж залити в двигун недешеву оливу і їздити на ній 10 тисяч і більше.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…