Це може привести до зниження ресурсу двигуна і його швидкої поломки.
Як відомо, будь-яка силова установка вимагає періодичного «пропалювання», тобто їзди на високій швидкості з підвищеними оборотами. Так, сучасні КПП сприяють роботі мотора при великих навантаженнях на малих обертах, але цей режим негативно позначається на терміні його служби.
При роботі на низьких обертах існує загроза надлишкового навантаження на кривошипно-шатунний механізм. При цьому масляний насос працює не в повній мірі, що загрожує швидкому протиранню антифрикційного шару на вкладишах і поршнях.
Саме їзда на високих обертах дозволяє очистити камеру згорання, свічки і клапани від нагару. Велика кількість відпрацьованих газів, яка виділяється під час роботи виключно на високих обертах, необхідна також і для прочищення деталей турбокомпресора. Втім для цього треба тримати оберти на рівні 5 тисяч протягом хоча б 30 хвилин.
У США під час ДТП загинув засновник культової серії комп’ютерних ігор Call of Duty Вінс…
Нещодавно у Сумській області зафіксували випадок шахрайства, жертвою якого став 45-річний військовослужбовець ЗСУ. Чоловік побачив…
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…