Це може привести до зниження ресурсу двигуна і його швидкої поломки.
Як відомо, будь-яка силова установка вимагає періодичного «пропалювання», тобто їзди на високій швидкості з підвищеними оборотами. Так, сучасні КПП сприяють роботі мотора при великих навантаженнях на малих обертах, але цей режим негативно позначається на терміні його служби.
При роботі на низьких обертах існує загроза надлишкового навантаження на кривошипно-шатунний механізм. При цьому масляний насос працює не в повній мірі, що загрожує швидкому протиранню антифрикційного шару на вкладишах і поршнях.
Саме їзда на високих обертах дозволяє очистити камеру згорання, свічки і клапани від нагару. Велика кількість відпрацьованих газів, яка виділяється під час роботи виключно на високих обертах, необхідна також і для прочищення деталей турбокомпресора. Втім для цього треба тримати оберти на рівні 5 тисяч протягом хоча б 30 хвилин.
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…