Це може привести до зниження ресурсу двигуна і його швидкої поломки.
Як відомо, будь-яка силова установка вимагає періодичного «пропалювання», тобто їзди на високій швидкості з підвищеними оборотами. Так, сучасні КПП сприяють роботі мотора при великих навантаженнях на малих обертах, але цей режим негативно позначається на терміні його служби.
При роботі на низьких обертах існує загроза надлишкового навантаження на кривошипно-шатунний механізм. При цьому масляний насос працює не в повній мірі, що загрожує швидкому протиранню антифрикційного шару на вкладишах і поршнях.
Саме їзда на високих обертах дозволяє очистити камеру згорання, свічки і клапани від нагару. Велика кількість відпрацьованих газів, яка виділяється під час роботи виключно на високих обертах, необхідна також і для прочищення деталей турбокомпресора. Втім для цього треба тримати оберти на рівні 5 тисяч протягом хоча б 30 хвилин.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…