В Україні послабили карантин. Однак після довгого простою транспортний засіб може відмовитися їздити.
Трапляється, що водії, намагаючись заощадити, заправляють машину бензином з октановим числом нижче рекомендованого автовиробником. Таке рішення може призвести до сумних наслідків. Ненормальний режим згоряння підвищує ймовірність детонації бензоповітряної суміші. В результаті агрегат перегрівається, пошкоджуються камери згоряння і поверхні поршнів, а за машиною стелиться димний слід.
Неякісне паливо також може виявитися причиною поломки паливної системи. Фахівці рекомендують заправлятися на перевірених АЗС великих мереж. Паливні компанії стежать за якістю свого палива і постійно контролюють якість на всіх етапах від виробництва до реалізації.
У міжсезоння майстри автосервісів часто зустрічають одну серйозну проблему. Багато неприємностей може доставити волога в паливній системі. Паливо, змішане навіть з невеликою кількістю конденсату, при згорянні поводиться інакше. Така суміш більш агресивно впливає на вузли і агрегати, тягне за собою поломку форсунок і випускної системи.
Майже виключити можливість скупчення вологи допомагає заправка до повного бака. В даному випадку скорочується площа внутрішньої поверхні паливного бака, де може утворюватися водяний конденсат. Тут лише важливо мати на увазі, що реальний об’єм бака часто більший за паспортні значення.
Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…
Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…