В Україні послабили карантин. Однак після довгого простою транспортний засіб може відмовитися їздити.
Трапляється, що водії, намагаючись заощадити, заправляють машину бензином з октановим числом нижче рекомендованого автовиробником. Таке рішення може призвести до сумних наслідків. Ненормальний режим згоряння підвищує ймовірність детонації бензоповітряної суміші. В результаті агрегат перегрівається, пошкоджуються камери згоряння і поверхні поршнів, а за машиною стелиться димний слід.
Неякісне паливо також може виявитися причиною поломки паливної системи. Фахівці рекомендують заправлятися на перевірених АЗС великих мереж. Паливні компанії стежать за якістю свого палива і постійно контролюють якість на всіх етапах від виробництва до реалізації.
У міжсезоння майстри автосервісів часто зустрічають одну серйозну проблему. Багато неприємностей може доставити волога в паливній системі. Паливо, змішане навіть з невеликою кількістю конденсату, при згорянні поводиться інакше. Така суміш більш агресивно впливає на вузли і агрегати, тягне за собою поломку форсунок і випускної системи.
Майже виключити можливість скупчення вологи допомагає заправка до повного бака. В даному випадку скорочується площа внутрішньої поверхні паливного бака, де може утворюватися водяний конденсат. Тут лише важливо мати на увазі, що реальний об’єм бака часто більший за паспортні значення.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…