Названі 5 вагомих причин, чому краще відмовитися від покупки автомобіля з автоматичною трансмісією

Класична гідромеханічна АКПП – найпоширеніша трансмісія через свою універсальність. Але при всіх її перевагах є у неї і суттєві недоліки, які можуть стати вагомою причиною відмови від покупки машини з такою коробкою.

Машина з «автоматом» зручна в місті і досить ресурсна. Втім є у АКПП і мінуси, які потрібно знати, якщо хочете купити таке авто.

ОБМЕЖЕНИЙ ЗАПАС МІЦНОСТІ

Сьогодні випускають автоматичні коробки, у яких різна кількість ступенів. Починаючи від класичних «чотиришвидкісних» і закінчуючи новітніми 10-швидкісними. При цьому сам агрегат інженери намагаються зробити компактнішим і легшим. А це неминуче тягне за собою втрату запасу міцності. Тому забудьте про ресурс агрегату в 250 000 км. У сучасних «багатоступеневих» трансмісій запас міцності набагато менший.

НЕ ДЛЯ ШВИДКОЇ ЇЗДИ

Особливості конструкції агрегату такі, що при перемиканні з’являються характерні зависання різної тривалості. Якщо водій любить поганяти, це буде його дратувати. Уже краще вибрати «робот» з двома зчепленнями. Він працює швидше.

ВТРАТА ЧАСТИНИ ПОТУЖНОСТІ

Знову ж таки через конструктивні особливості трансмісії, двигун не в змозі передати на колеса всю потужність і певна її частина втрачається. Звідси – невисокий ККД агрегату і підвищена витрата палива. Особливо у машин з чотириступеневими «коробками».

ВИСОКІ ВИМОГИ ДО ОБСЛУГОВУВАННЯ

При правильній експлуатації «автомат» може пройти без серйозних ремонтів більше 200 000 кілометрів. Але це якщо вчасно замінювати мастило, фільтри і не захоплюватися їздою по бездоріжжю. В іншому випадку, справність «коробки» безпосередньо залежить від власника. Інший «автомат» може не дотягнути і до 50 000 км.

ПРОБЛЕМИ З БУКСИРУВАННЯМ

Далеко не всі автомобілі з «автоматом» можна буксирувати на гнучкому зчепленні (тросі). Якщо проігнорувати розпорядження виробника, агрегат можна і «убити». Тому перед буксируванням обов’язково прочитайте інструкцію. Швидше за все, при поломці машини з «автоматом» доведеться викликати евакуатор, а це недешево.

Recent Posts

Десять електрокарів, які швидші, ніж ви можете собі уявити

Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…

25.11.2024

Три кросовери, які власники не хочуть продавати навіть через 20 років

Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…

25.11.2024

Десять гібридних автомобілів з мінімальними річними витратами на паливо

Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…

25.11.2024

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024

Чому не можна глушити двигун одразу після зупинки автомобіля: механік дав відповідь

Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…

25.11.2024