Серед власників авто побутує думка, що барабанні гальма неефективні і поступаються дисковим механізмам. Експерти пояснюють, чому це не так.
На багатьох сучасних автомобілях, особливо бюджетних, спереду ставлять дискові гальма, а ось ззаду використовують барабанні механізми. Це і стало причиною домислів, що, мовляв, так виробники економлять на виробництві. Дійсно, барабанні гальма дешевші за дискові, але їх установка на задню вісь не пов’язана зі спробою зберегти бюджет. У «барабанів» є цілий ряд переваг.
НАДІЙНІСТЬ
Конструкція барабанних гальм виявилася настільки простою і добре продуманою, що вони за минуле століття не змінилися. Ну а простота, як відомо, запорука надійності.
ДОВГОВІЧНІСТЬ
За товщиною робоча частина барабана перевершує диск, а колодки зношуються повільно. Тому прослужать такі механізми багато довше.
ЕФЕКТИВНІСТЬ
Закрита конструкція за рахунок збільшення діаметра і ширини барабана дає можливість зробити площу тертя великою. Тобто такі механізми можуть розвивати навіть більше гальмівне зусилля, ніж дискові.
ЗАХИСТ ВІД БРУДУ
«Барабани» краще захищені від попадання на робочу поверхню гальм води і бруду. Та й складові частини механізму, такі як гідравлічні циліндри, пружини, гальмівні колодки і розпірні планки розміщені всередині. А це означає, що на них так само не летить бруд. Це робить барабанні гальма ідеальними для експлуатації у важких умовах. Адже на бездоріжжі на задні колеса завжди бруду летить більше.
ПРОСТОТА КОНСТРУКЦІЇ
У барабанних гальм просте поєднання з механізмом ручного гальма, що значно полегшує ремонт і обслуговування автомобіля. А ось щоб поставити на задню вісь дискові гальма, інженерам доводиться ламати голову. В результаті з’являються хитромудрі і дуже складні конструкції гальмівних механізмів, які дорогі в обслуговуванні та недовговічні.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…