Як досвідчені водії визначають стан двигуна авто по вихлопній трубі

Чим би людина не займалася, з роками приходить досвід, а разом з ним і майстерність. Стосується це й операцій з автомобілями. Так, наприклад, досвідчені автомобілісти з легкістю визначають загальний стан силового агрегату, просто подивившись на вихлопну трубу машини. Зробити так може будь-яка людина, якщо буде знати, на які саме нюанси потрібно звертати увагу.

Чимало проблем силового агрегату автомобіля можна виявити і без серйозної діагностики, яка проводиться з використанням спеціальних інструментів і обладнання. Звичайно ж, оцінка на око не дасть автомобілісту точного висновку, однак вона дозволить з певною часткою ймовірності визначити наявність комплексу тих чи інших проблем і несправностей з мотором.

  1. Сизий дим

Якщо з автомобіля йде щільний сизий дим, то з його мотором однозначно є проблеми. Подібне вказує на наявність проблем з вентиляцією картерних газів або на сильний знос кілець. У запущених випадках, проблема може полягає в зносі стінок циліндрів. У будь-якому випадку, наявність сизого диму – це вже привід для проведення глибокої автомобільної діагностики.

  1. Білий дим

З вихлопної труби йде їдкий білий дим? Якщо так, то справи однозначно погані. Подібна поведінка двигуна швидше за все вказує на те, що у машини є надзвичайно серйозні проблеми з антифризом. Найчастіше білий дим з’являється при попаданні останнього в камеру згоряння двигуна. Рано чи пізно це призведе до поломки двигуна і серйозного ремонту.

  1. Кіптява

Якщо вона накопичується в значній кількості, то це означає, що у силового агрегату автомобіля є проблеми зі споживанням пального. Швидше за все, двигун поглинає його більше, ніж потрібно, і неправильно спалює. А це вже привід для проведення серйозної, повномасштабної діагностики.

  1. Чорний конденсат

Якщо на глушнику автомобіля є щось на зразок мокрого нагару, то справи погані. Швидше за все – це конденсат чорного кольору. Коли він виривається з вихлопної труби при пуску двигуна – нічого страшного не відбувається. Проблеми з мотором є в тому випадку, якщо чорний конденсат накопичується на виході з глушника навіть тоді, коли двигун не працює. Швидше за все, у такої машини є серйозні проблеми зі споживанням мастила.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025