Як досвідчені водії визначають стан двигуна авто по вихлопній трубі

Чим би людина не займалася, з роками приходить досвід, а разом з ним і майстерність. Стосується це й операцій з автомобілями. Так, наприклад, досвідчені автомобілісти з легкістю визначають загальний стан силового агрегату, просто подивившись на вихлопну трубу машини. Зробити так може будь-яка людина, якщо буде знати, на які саме нюанси потрібно звертати увагу.

Чимало проблем силового агрегату автомобіля можна виявити і без серйозної діагностики, яка проводиться з використанням спеціальних інструментів і обладнання. Звичайно ж, оцінка на око не дасть автомобілісту точного висновку, однак вона дозволить з певною часткою ймовірності визначити наявність комплексу тих чи інших проблем і несправностей з мотором.

  1. Сизий дим

Якщо з автомобіля йде щільний сизий дим, то з його мотором однозначно є проблеми. Подібне вказує на наявність проблем з вентиляцією картерних газів або на сильний знос кілець. У запущених випадках, проблема може полягає в зносі стінок циліндрів. У будь-якому випадку, наявність сизого диму – це вже привід для проведення глибокої автомобільної діагностики.

  1. Білий дим

З вихлопної труби йде їдкий білий дим? Якщо так, то справи однозначно погані. Подібна поведінка двигуна швидше за все вказує на те, що у машини є надзвичайно серйозні проблеми з антифризом. Найчастіше білий дим з’являється при попаданні останнього в камеру згоряння двигуна. Рано чи пізно це призведе до поломки двигуна і серйозного ремонту.

  1. Кіптява

Якщо вона накопичується в значній кількості, то це означає, що у силового агрегату автомобіля є проблеми зі споживанням пального. Швидше за все, двигун поглинає його більше, ніж потрібно, і неправильно спалює. А це вже привід для проведення серйозної, повномасштабної діагностики.

  1. Чорний конденсат

Якщо на глушнику автомобіля є щось на зразок мокрого нагару, то справи погані. Швидше за все – це конденсат чорного кольору. Коли він виривається з вихлопної труби при пуску двигуна – нічого страшного не відбувається. Проблеми з мотором є в тому випадку, якщо чорний конденсат накопичується на виході з глушника навіть тоді, коли двигун не працює. Швидше за все, у такої машини є серйозні проблеми зі споживанням мастила.

Recent Posts

Угар моторної оливи: чому це відбувається і як уникнути проблем

Угар моторного мастила - одна з найпоширеніших і водночас ігнорованих проблем серед автомобілістів. Непомітний для…

27.11.2024

Недорогі німецькі кросовери: ТОП-10 найнадійніших моделей із пробігом

Якщо мова заходить про німецькі кросовери, то, поряд з високою якістю і витриманим стилем, на…

27.11.2024

Через які забруднення іржавіє кузов навіть нового автомобіля

Багато водіїв вважають, що регулярно мити машину, особливо взимку, зовсім необов'язково, і взагалі - це…

27.11.2024

П’ять найлегших автомобілів в історії

Сьогодні ми звикли, що повноцінний автомобіль важить понад тонну, але в історії автомобілебудування були випадки,…

27.11.2024

П’ять дешевих альтернатив Toyota Land Cruiser: розкіш і комфорт за доступною ціною

Позашляховик Toyota Land Cruiser давно став іконою у своєму сегменті, пропонуючи розкіш, комфорт і надійність…

27.11.2024

Український блогер відшукав 35-річну культову Mazda з пробігом 630 км: фото

Український автомобільний блогер Roma Urraco поділився зі своїми підписниками у Facebook фотографіями своєї чергової унікальної…

27.11.2024