Капот і в цілому моторний відсік автомобіля прийнято було утеплювати десь в 60-70 роки. Тоді в системі охолодження використовувалася вода, і тому була необхідність такого утеплення, передає 1od.in.ua.
Зараз в цьому особливого сенсу немає, тому що охолоджуюча рідина не замерзає при мінусових температурах. Більше того, сучасні автомобілі оснащені системою уприскування, яка управляється електронним блоком управління, який у свою чергу коригує характеристики роботи мотора, в тому числі в залежності від температури навколишнього середовища. Якщо він розуміє, що на вулиці дуже холодно, то вносить в роботу двигуна відповідні корективи.
У регіонах з екстремально низькими температурами, де-небудь за Полярним колом, на Далекому Сході, є сенс утеплювати моторний відсік якимось способом додатково. Однак там часто водії навіть не глушать машину місяцями в сильні морози. У звичайних умовах Середньої смуги в цьому сенсу особливого немає. Якщо ж система двигун не прогріває і в салоні автомобіля стає холодно, то можна перед радіатором поставити картонку, якщо є така можливість, і не більше того. Більше ніяких заходів з утеплення моторного відсіку і двигуна не потрібно.
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…
Купівля першого автомобіля - важливий крок у житті будь-якої людини, особливо для водія-початківця. Цей вибір…