Капот і в цілому моторний відсік автомобіля прийнято було утеплювати десь в 60-70 роки. Тоді в системі охолодження використовувалася вода, і тому була необхідність такого утеплення, передає 1od.in.ua.
Зараз в цьому особливого сенсу немає, тому що охолоджуюча рідина не замерзає при мінусових температурах. Більше того, сучасні автомобілі оснащені системою уприскування, яка управляється електронним блоком управління, який у свою чергу коригує характеристики роботи мотора, в тому числі в залежності від температури навколишнього середовища. Якщо він розуміє, що на вулиці дуже холодно, то вносить в роботу двигуна відповідні корективи.
У регіонах з екстремально низькими температурами, де-небудь за Полярним колом, на Далекому Сході, є сенс утеплювати моторний відсік якимось способом додатково. Однак там часто водії навіть не глушать машину місяцями в сильні морози. У звичайних умовах Середньої смуги в цьому сенсу особливого немає. Якщо ж система двигун не прогріває і в салоні автомобіля стає холодно, то можна перед радіатором поставити картонку, якщо є така можливість, і не більше того. Більше ніяких заходів з утеплення моторного відсіку і двигуна не потрібно.
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…