Капот і в цілому моторний відсік автомобіля прийнято було утеплювати десь в 60-70 роки. Тоді в системі охолодження використовувалася вода, і тому була необхідність такого утеплення, передає 1od.in.ua.
Зараз в цьому особливого сенсу немає, тому що охолоджуюча рідина не замерзає при мінусових температурах. Більше того, сучасні автомобілі оснащені системою уприскування, яка управляється електронним блоком управління, який у свою чергу коригує характеристики роботи мотора, в тому числі в залежності від температури навколишнього середовища. Якщо він розуміє, що на вулиці дуже холодно, то вносить в роботу двигуна відповідні корективи.
У регіонах з екстремально низькими температурами, де-небудь за Полярним колом, на Далекому Сході, є сенс утеплювати моторний відсік якимось способом додатково. Однак там часто водії навіть не глушать машину місяцями в сильні морози. У звичайних умовах Середньої смуги в цьому сенсу особливого немає. Якщо ж система двигун не прогріває і в салоні автомобіля стає холодно, то можна перед радіатором поставити картонку, якщо є така можливість, і не більше того. Більше ніяких заходів з утеплення моторного відсіку і двигуна не потрібно.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…