Categories: Гараж

Назвали 5 поганих звичок, які можуть вивести з ладу механічну коробку передач за короткий термін

Велика кількість автомобілістів вбивають свою власну машину, навіть не здогадуючись про це. Традиційно найбільше дістається коробці передач. Сьогодні небувалу популярність придбала помилкова точка зору про це, коробка-автомат особливо «розпещена» – інша справа стара-добра «механіка». Подібна позиція в дійсності не має нічого спільного з дійсністю: існує представницька кількість водійських помилок, які здатні занапастити МКПП в найкоротші терміни, привівши до дорогого ремонту.

1. Неповний вижим зчеплення

При зміні передач почувся скрегіт або будь-який інший зубодробильний звук? Вітаємо, зчеплення було вижате не до кінця. Тиснути на педаль не до кінця шкідливо. Занадто довго тримати зчеплення – теж шкідливо. В обох випадках в коробці починають страждати фрикційні диски, знос яких в такі моменти серйозно прискорюється.

2. Знижувати занадто рано

Будь-яка спроба переключити передачу вниз при середніх оборотах мотора небезпечна тим, що двигун розкрутиться ще сильніше. Дуже часто подібна помилка призводить до порушення всіх допустимих граничних значень для конкретної передачі. У самих запущених випадках може статися характерний «клювок» автомобіля. В цьому випадку прискорюється знос не тільки коробки передач, але і двигуна.

3. Включення реверсу до зупинки

Досить поширена помилка, особливо серед водіїв. Слід усвідомити, що задній хід в МКПП можна перемикати тільки при непрацюючому валі і повністю зупинених задніх колесах. Будь-яка спроба здійснити перемикання раніше покладеного призводить до удару, який дуже сильно зношує рухомі частини трансмісії і не додає їй тим самим терміну експлуатації.

4. Перемикання передач ривком

Будь-яке різке перемикання передачі закінчується характерним ривком. Останні далеко не такі вже нешкідливі для конструкції автомобіля, як може спочатку здатися. Для механіки необережне перемикання передач є особливо актуальним, так як в ній відсутні страхуючі гідравлічні механізми.

5. Зупинка з вижатим зчепленням

Слід запам’ятати важливу річ: чим довше розімкнуте зчеплення автомобіля, тим швидше і сильніше збільшується навантаження на трансмісію. Тримати педаль зчеплення вижатим на світлофорі – не найкраща ідея. Регулярне утримування педалі в такому положенні призводить до передчасних поломок всієї системи.

Читайте також: Новий Ford Mondeo здивує екраном на всю ширину передньої панелі

Recent Posts

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024

Як очистити каталізатор автомобіля: два перевірені методи

Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…

22.11.2024

Помилки під час заміни свічок запалювання, які вбивають двигун автомобіля

Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…

22.11.2024

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024

Як розпізнати неякісний бензин: поради для автомобілістів

На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…

22.11.2024

Що робити, якщо пробив колесо на автомобілі, а запаски немає: поради для водіїв

Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…

22.11.2024