Велика кількість автомобілістів вбивають свою власну машину, навіть не здогадуючись про це. Традиційно найбільше дістається коробці передач. Сьогодні небувалу популярність придбала помилкова точка зору про це, коробка-автомат особливо «розпещена» – інша справа стара-добра «механіка». Подібна позиція в дійсності не має нічого спільного з дійсністю: існує представницька кількість водійських помилок, які здатні занапастити МКПП в найкоротші терміни, привівши до дорогого ремонту.
1. Неповний вижим зчеплення
При зміні передач почувся скрегіт або будь-який інший зубодробильний звук? Вітаємо, зчеплення було вижате не до кінця. Тиснути на педаль не до кінця шкідливо. Занадто довго тримати зчеплення – теж шкідливо. В обох випадках в коробці починають страждати фрикційні диски, знос яких в такі моменти серйозно прискорюється.
2. Знижувати занадто рано
Будь-яка спроба переключити передачу вниз при середніх оборотах мотора небезпечна тим, що двигун розкрутиться ще сильніше. Дуже часто подібна помилка призводить до порушення всіх допустимих граничних значень для конкретної передачі. У самих запущених випадках може статися характерний «клювок» автомобіля. В цьому випадку прискорюється знос не тільки коробки передач, але і двигуна.
3. Включення реверсу до зупинки
Досить поширена помилка, особливо серед водіїв. Слід усвідомити, що задній хід в МКПП можна перемикати тільки при непрацюючому валі і повністю зупинених задніх колесах. Будь-яка спроба здійснити перемикання раніше покладеного призводить до удару, який дуже сильно зношує рухомі частини трансмісії і не додає їй тим самим терміну експлуатації.
4. Перемикання передач ривком
Будь-яке різке перемикання передачі закінчується характерним ривком. Останні далеко не такі вже нешкідливі для конструкції автомобіля, як може спочатку здатися. Для механіки необережне перемикання передач є особливо актуальним, так як в ній відсутні страхуючі гідравлічні механізми.
5. Зупинка з вижатим зчепленням
Слід запам’ятати важливу річ: чим довше розімкнуте зчеплення автомобіля, тим швидше і сильніше збільшується навантаження на трансмісію. Тримати педаль зчеплення вижатим на світлофорі – не найкраща ідея. Регулярне утримування педалі в такому положенні призводить до передчасних поломок всієї системи.
Читайте також: Новий Ford Mondeo здивує екраном на всю ширину передньої панелі
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…