Велика кількість автомобілістів вбивають свою власну машину, навіть не здогадуючись про це. Традиційно найбільше дістається коробці передач. Сьогодні небувалу популярність придбала помилкова точка зору про це, коробка-автомат особливо «розпещена» – інша справа стара-добра «механіка». Подібна позиція в дійсності не має нічого спільного з дійсністю: існує представницька кількість водійських помилок, які здатні занапастити МКПП в найкоротші терміни, привівши до дорогого ремонту.
1. Неповний вижим зчеплення
При зміні передач почувся скрегіт або будь-який інший зубодробильний звук? Вітаємо, зчеплення було вижате не до кінця. Тиснути на педаль не до кінця шкідливо. Занадто довго тримати зчеплення – теж шкідливо. В обох випадках в коробці починають страждати фрикційні диски, знос яких в такі моменти серйозно прискорюється.
2. Знижувати занадто рано
Будь-яка спроба переключити передачу вниз при середніх оборотах мотора небезпечна тим, що двигун розкрутиться ще сильніше. Дуже часто подібна помилка призводить до порушення всіх допустимих граничних значень для конкретної передачі. У самих запущених випадках може статися характерний «клювок» автомобіля. В цьому випадку прискорюється знос не тільки коробки передач, але і двигуна.
3. Включення реверсу до зупинки
Досить поширена помилка, особливо серед водіїв. Слід усвідомити, що задній хід в МКПП можна перемикати тільки при непрацюючому валі і повністю зупинених задніх колесах. Будь-яка спроба здійснити перемикання раніше покладеного призводить до удару, який дуже сильно зношує рухомі частини трансмісії і не додає їй тим самим терміну експлуатації.
4. Перемикання передач ривком
Будь-яке різке перемикання передачі закінчується характерним ривком. Останні далеко не такі вже нешкідливі для конструкції автомобіля, як може спочатку здатися. Для механіки необережне перемикання передач є особливо актуальним, так як в ній відсутні страхуючі гідравлічні механізми.
5. Зупинка з вижатим зчепленням
Слід запам’ятати важливу річ: чим довше розімкнуте зчеплення автомобіля, тим швидше і сильніше збільшується навантаження на трансмісію. Тримати педаль зчеплення вижатим на світлофорі – не найкраща ідея. Регулярне утримування педалі в такому положенні призводить до передчасних поломок всієї системи.
Читайте також: Новий Ford Mondeo здивує екраном на всю ширину передньої панелі
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…