Categories: Гараж

Назвали 5 поганих звичок, які можуть вивести з ладу механічну коробку передач за короткий термін

Велика кількість автомобілістів вбивають свою власну машину, навіть не здогадуючись про це. Традиційно найбільше дістається коробці передач. Сьогодні небувалу популярність придбала помилкова точка зору про це, коробка-автомат особливо «розпещена» – інша справа стара-добра «механіка». Подібна позиція в дійсності не має нічого спільного з дійсністю: існує представницька кількість водійських помилок, які здатні занапастити МКПП в найкоротші терміни, привівши до дорогого ремонту.

1. Неповний вижим зчеплення

При зміні передач почувся скрегіт або будь-який інший зубодробильний звук? Вітаємо, зчеплення було вижате не до кінця. Тиснути на педаль не до кінця шкідливо. Занадто довго тримати зчеплення – теж шкідливо. В обох випадках в коробці починають страждати фрикційні диски, знос яких в такі моменти серйозно прискорюється.

2. Знижувати занадто рано

Будь-яка спроба переключити передачу вниз при середніх оборотах мотора небезпечна тим, що двигун розкрутиться ще сильніше. Дуже часто подібна помилка призводить до порушення всіх допустимих граничних значень для конкретної передачі. У самих запущених випадках може статися характерний «клювок» автомобіля. В цьому випадку прискорюється знос не тільки коробки передач, але і двигуна.

3. Включення реверсу до зупинки

Досить поширена помилка, особливо серед водіїв. Слід усвідомити, що задній хід в МКПП можна перемикати тільки при непрацюючому валі і повністю зупинених задніх колесах. Будь-яка спроба здійснити перемикання раніше покладеного призводить до удару, який дуже сильно зношує рухомі частини трансмісії і не додає їй тим самим терміну експлуатації.

4. Перемикання передач ривком

Будь-яке різке перемикання передачі закінчується характерним ривком. Останні далеко не такі вже нешкідливі для конструкції автомобіля, як може спочатку здатися. Для механіки необережне перемикання передач є особливо актуальним, так як в ній відсутні страхуючі гідравлічні механізми.

5. Зупинка з вижатим зчепленням

Слід запам’ятати важливу річ: чим довше розімкнуте зчеплення автомобіля, тим швидше і сильніше збільшується навантаження на трансмісію. Тримати педаль зчеплення вижатим на світлофорі – не найкраща ідея. Регулярне утримування педалі в такому положенні призводить до передчасних поломок всієї системи.

Читайте також: Новий Ford Mondeo здивує екраном на всю ширину передньої панелі

Recent Posts

Новий Toyota RAV4: яким буде популярний кросовер шостого покоління

Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…

18.03.2025

Топ-5 найекономічніших бензинових седанів: авто, які витрачають найменше пального

У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…

17.03.2025

В яких містах України найбільше розкішних автомобілів

Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…

17.03.2025

Nissan X-Trail: Огляд, переваги та особливості популярного кросовера

Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…

17.03.2025

Nissan може відродити легендарний седан Primera

Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…

17.03.2025

Skoda анонсувала дату дебюту електричної Octavia

Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…

17.03.2025