Categories: Гараж

Назвали 5 поганих звичок, які можуть вивести з ладу механічну коробку передач за короткий термін

Велика кількість автомобілістів вбивають свою власну машину, навіть не здогадуючись про це. Традиційно найбільше дістається коробці передач. Сьогодні небувалу популярність придбала помилкова точка зору про це, коробка-автомат особливо «розпещена» – інша справа стара-добра «механіка». Подібна позиція в дійсності не має нічого спільного з дійсністю: існує представницька кількість водійських помилок, які здатні занапастити МКПП в найкоротші терміни, привівши до дорогого ремонту.

1. Неповний вижим зчеплення

При зміні передач почувся скрегіт або будь-який інший зубодробильний звук? Вітаємо, зчеплення було вижате не до кінця. Тиснути на педаль не до кінця шкідливо. Занадто довго тримати зчеплення – теж шкідливо. В обох випадках в коробці починають страждати фрикційні диски, знос яких в такі моменти серйозно прискорюється.

2. Знижувати занадто рано

Будь-яка спроба переключити передачу вниз при середніх оборотах мотора небезпечна тим, що двигун розкрутиться ще сильніше. Дуже часто подібна помилка призводить до порушення всіх допустимих граничних значень для конкретної передачі. У самих запущених випадках може статися характерний «клювок» автомобіля. В цьому випадку прискорюється знос не тільки коробки передач, але і двигуна.

3. Включення реверсу до зупинки

Досить поширена помилка, особливо серед водіїв. Слід усвідомити, що задній хід в МКПП можна перемикати тільки при непрацюючому валі і повністю зупинених задніх колесах. Будь-яка спроба здійснити перемикання раніше покладеного призводить до удару, який дуже сильно зношує рухомі частини трансмісії і не додає їй тим самим терміну експлуатації.

4. Перемикання передач ривком

Будь-яке різке перемикання передачі закінчується характерним ривком. Останні далеко не такі вже нешкідливі для конструкції автомобіля, як може спочатку здатися. Для механіки необережне перемикання передач є особливо актуальним, так як в ній відсутні страхуючі гідравлічні механізми.

5. Зупинка з вижатим зчепленням

Слід запам’ятати важливу річ: чим довше розімкнуте зчеплення автомобіля, тим швидше і сильніше збільшується навантаження на трансмісію. Тримати педаль зчеплення вижатим на світлофорі – не найкраща ідея. Регулярне утримування педалі в такому положенні призводить до передчасних поломок всієї системи.

Читайте також: Новий Ford Mondeo здивує екраном на всю ширину передньої панелі

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

ТОП-5 швидких автомобілів з витратою як у малолітражок

Спортивні автомобілі є пристрастю багатьох водіїв, але їх відлякує як ціна, так і витрати на…

22.06.2025

Холодний пуск дизельного двигуна: розкрили правду про його наслідки для автомобіля

Дизельні двигуни, як відомо, прогріваються повільніше, особливо це відчутно в зимовий період. Автовласники нерідко побоюються,…

22.06.2025

Вам терміново потрібно міняти шини, якщо ви помітили одну з цих ознак

Будь-який більш-менш досвідчений автомобіліст знає, що автомобільна гума є звичайним витратним матеріалом, який має свій…

22.06.2025

Які міфи про економію палива вбивають ваш автомобіль

Сьогодні українські автомобілісти шукають різні способи заощадити на заправці своїх транспортних засобів, оскільки ціни на…

22.06.2025

Stellantis запатентував «революційну» коробку передач для електромобілів

Автомобілебудівний концерн Stellantis зареєстрував патент на нову триступеневу коробку передач для електромобілів. Як повідомляє Motor1,…

22.06.2025

Toyota готує новий «заряджений» хетчбек Corolla для Європи: фото

Японська компанія Toyota розмірковує над тим, щоб вже наступного року випустити на європейський ринок довгоочікуваний…

22.06.2025