Аби морози для водія та його автомобіля пройшли без неприємностей та наслідків, експерти дали 10 простих, але ефективних порад, інформує Твоя МАШИНА.
Тож, що це за поради?
По-перше – своєчасна заміна АКБ. Якщо ви давно не замінювали акумулятор, то це просто необхідно зробити до того, як він остаточно вийде з ладу, адже при сильному морозі після нічного простою на відкритій стоянці ваш автомобіль може просто не завестися. У будь-якому випадку перед запуском двигуна рекомендується включити на 10-15 секунд дальнє світло, щоб прогріти електроліт і збільшити віддачу АКБ;
По-друге – рівень бензину. У зимовий час ви не повинні допускати, аби рівень бензину/дизеля в баку був менше половини його ємності, так як в баку з’являється незначна кількість води, яка в мороз може замерзнути та спричинити закупорку паливопроводу;
Наступною порадою є вимкнення мультимедіа. Перед запуском двигуна необхідно вимкнути всі мультимедіа, підігріви вікон та сидінь, світлові прилади та ін;
Далі – правильний запуск “механіки”. На машинах з механічною коробкою передач перед включенням стартера необхідно вдавити зчеплення і переконатися, що важіль КП знаходиться в нейтральному положенні. Відпускати зчеплення слід плавно і через 5-10 секунд після початку роботи двигуна;
Наступною із порад є включення стартера. Включати його слід не більше ніж на 5 секунд, повторюючи спроби через 15-20 секунд. Після 4-5 невдалих проб варто припинити спроби запуску.
Також використання спеціальних спреїв. В магазинах автохімії продається засіб для запуску двигуна. Це суміш горючих газів, а також присадок, що захищають деталі двигуна від шкідливого короткострокового впливу високих температур. Як правило, препарат з аерозолю впорскується в повітряний фільтр або впускний колектор.
Нормалізувати оберти двигуна перед поїздкою. Не поспішайте відразу виїжджати на дорогу, дайте оборотам двигуна опуститися до нормальної для холостого ходу позначки, а рідинам – досягти робочої температури. Крім того, ні в якому разі не намагайтеся прискорити процес прогріву активним використанням педалі “газу”.
Запуск «автомата». Якщо автомобіль оснащений АКП, слід постояти пару хвилин на місці, перевівши селектор в положення D або послідовно пройтися селектором по всьому діапазону передач. Для власників машин з МКП не буде зайвим, витиснувши зчеплення, перевірити роботу механізму перемикання передач.
Плавні маневри. Перші 20-30 хвилин руху не варто різко набирати швидкість і різко гальмувати, щоб запобігти підвищеному зносу вузлів і агрегатів.
Також було б добре запастися спеціальним комплектом стартових проводів для АКБ.
Читайте також: Що потрібно знати при їзді на машині в сильні морози
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…