Всупереч поширеній думці, двигун внутрішнього згоряння на морозі працює легше, ніж в літню спеку. Це пояснюється фізичними особливостями процесу згорання палива.
Виявляється, охолоджене повітря має більшу щільність, а також забезпечує зрушення порога детонації. В результаті ККД і тягово-динамічні характеристики мотора підвищуються, що, по ідеї, повинно приводити до падіння витрати палива. Але практика показує прямо протилежний ефект – всім добре відомо, що взимку «ненажерливість» машини серйозно зростає. Чому ж це відбувається?
Існує кілька причин:
Що ж робити, щоб зменшити апетити «залізного коня» в холодну пору року? Існує декілька простих порад:
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…