Всупереч поширеній думці, двигун внутрішнього згоряння на морозі працює легше, ніж в літню спеку. Це пояснюється фізичними особливостями процесу згорання палива.
Виявляється, охолоджене повітря має більшу щільність, а також забезпечує зрушення порога детонації. В результаті ККД і тягово-динамічні характеристики мотора підвищуються, що, по ідеї, повинно приводити до падіння витрати палива. Але практика показує прямо протилежний ефект – всім добре відомо, що взимку «ненажерливість» машини серйозно зростає. Чому ж це відбувається?
Існує кілька причин:
Що ж робити, щоб зменшити апетити «залізного коня» в холодну пору року? Існує декілька простих порад:
BMW - це бренд, який не потребує представлення. З їхньою багатою спадщиною та інноваційним підходом…
Водії в Україні часто мають звичку заправляти машину на АЗС "під зав'язку", щоб відтермінувати наступне…
Догляд за автомобілем є найважливішою умовою забезпечення довговічності кожного автомобіля. У цьому відношенні багатьом може…
В Україні діють вікові обмеження для водіїв різного типу транспорту. У Головному сервісному центрі МВС…
Стало відомо, скільки і яких машин з пробігом українці придбали у квітні. Старі авто користуються…
Патрульна поліція Києва виступила з важливим попередженням для водіїв. У своєму Телеграм-каналі правоохоронці звернули увагу…