Мало хто знає, що «підводні камені», приховані у вживаних покришках, можуть бути навіть «гостріше», ніж у самої машини, в комплекті з якою вони йдуть. Чим небезпечна стара гума насправді, розповіли у ТМ.
По-перше, трирічні, чотирирічні або більш «вікові шини» – це завжди «кіт в мішку». Того, що вони дійсно можуть бути в хорошому стані, звичайно, виключати, не можна, але навіть в цьому випадку не варто покладатися на них так само, як на нові, які тільки що купили в магазині.
По-друге, слід пам’ятати, що навіть незважаючи на всы стандарти, свої властивості вони втрачають вже на третій рік після початку експлуатації.
По-третє, скорочувати «життя» шин можуть і інші, не настільки очевидні, на перший погляд, чинники. Наприклад, яскраве сонце, вода і реагенти. Захиститися від них можна за допомогою спеціальних аерозолів або так званих «кондиціонерів для шин», що перешкоджають розсиханню і хімічному руйнуванню гуми.
Крім того, на стан гуми, безумовно, впливає її експлуатація і зберігання. Активна їзда з різкими прискореннями і гальмуваннями, на перекаченних і недокачаних шинах, по розбитому асфальту і бездоріжжю неминуче веде до скорочення реального терміну служби шин і швидкої необхідності їх заміни.
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…
Поліція Сумщини звернулась до водіїв з застереженням щодо участі у сумнівних угодах щодо пригону вживаних…
Ціни на бензин в Україні і так непомірно високі, та й ще продовжують постійно підвищуватись.…
Практично кожен водій може потрапити в ДТП, хоча б тому, що аварія може статись з…