Також автовиробник незабаром представить новий BMW M2 Gran Coupe і «заряджений» 1-Series.
Майже 3 роки тому баварський автовиробник дав обіцянку зберегти задньопривідну компоновку BMW 2-Series для наступного покоління купе. Хоча це, безумовно, приємно чути, це створює деяку плутанину в лінійці компанії, з огляду на, що наступне покоління Active Tourer 2-го покоління знову зможе похвалитися заднім приводом, так само, як недавно випущена 2-Series Gran Coupe. Новий звіт, опублікований Autocar, покликаний пролити світло на лінійку компактних автомобілів марки.
«Перлиною» в сімействі компактних машин BMW знову стане M2 з кодовою назвою «G87». Під капотом у неї розташуються мотори від X3 M і X4 M. Вони ж з’являться в майбутніх M3 і M4. Кажуть, що 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун S58 з турбонаддувом має потужність не менше 420 к.с. і обертовий момент в 550 Нм, що забезпечує рівень продуктивності, аналогічний актуальною генерації моделі, незважаючи на збільшення ваги. Розгін до 100 км/год у новинки складе близько 4,0 секунд, а максимальна швидкість – 282 км/ч.
Так само, як родстер Z4 і купе Toyota Supra, M2 буде побудований на платформі BMW CLAR, і це може відкрити можливість установки гібридного мотора. В якості трансмісії на вибір запропонують 6-ступінчасту механічну коробку передач, або 8-діапазонний «автомат» з гідротрансформатором, що передає потужність виключно на задню вісь, оскільки версія xDrive не планується.
Autocar стверджує, що BMW планує випустити новий M2 в Великобританії орієнтовно в 2022 році. Трохи пізніше автомобіль з’явиться і в Європі.
У звіті також говориться, що баварці створюють і новий M2 Gran Coupe. Очікується, що він отримає повнопривідну систему xDrive і близько 400 к.с. під капотом. Це було б значним збільшенням потужності в порівнянні з 301-сильним M235i Gran Coupe.
Передбачається, що аналогічне виконання планується для «зарядженої» 1-Series, яка очолить сімейство моделі і стане на щабель вище виконання M135i. Назва хетчбека невідома, але є шанси, що BMW залишиться в стороні від використання найменувань «M1» і «1M», оскільки фанати вважають, що ці назви не можна використовувати в автомобілі з переднім приводом.
Існує стереотип, що електричні автомобілі ще поки що недостатньо розвинені, а отже, не можуть бути…
Сьогодні автомобілі все більше нагадують витратний матеріал, який просто викидають на звалище через 10-15 років…
Гібридні автомобілі спочатку замислювалися, як спосіб скоротити витрату палива і зробити експлуатацію транспортних засобів більш…
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…