Новинки

Компанія Peugeot представила свій найпотужніший гібрид на 355 к.с.

Новий підрозділ Peugeot Sport Engineered представило 508 PSE як найпотужніший серійний автомобіль марки.

Гарячий новий 508, перший в лінійці гібридних моделей, що продаються під маркою PSE, виступає в ролі «технологічної вітрини». Він також з’являється, коли Peugeot готується до свого знаменного повернення до вищого автоспорту з виходом гіперкара Ле-Мана в 2022 році.

Серійний автомобіль 508 PSE доступний як в кузові седан, так і в кузові універсал, і в основному відповідає концепції агресивного стилю, представленого на Женевському автосалоні в 2019 році.

Його яскраво-зелені зовнішні акценти і гальмівні супорти є натяком на електрифіковану основу і – разом з виготовленими на замовлення 20-дюймовими легкосплавними дисками, що поліпшують аеродинаміку передніми крилами, глянцевим чорним дифузором і чорними контрастними деталями обробки – відрізняють PSE від стандартного 508. Будуть доступні три кольори: Perla Nera Black, Pearl White і Selenium Grey.

На передніх крилах, панелі заднього скла і рульовому колесі на передніх крилах, задньому склі і рульовому колесі завдано знак «криптоніт» на важелі PSE, натхненний дизайном задніх ліхтарів історичного Peugeot 504 Coupé.

Гібридна трансмісія 508 PSE поєднує в собі 1,6-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом потужністю 197 к.с. і пару електродвигунів – один потужністю 109 к.с. на передній осі і інший 111 к.с. на задній осі, що в сумі забезпечує потужність 355 к.с. і 386 фунт-футів на всі чотири колеса. Має восьмиступінчасту автоматичну коробку передач.

Цей приріст на 133 к.с. в порівнянні з підключаємим гібридом 508 225 GT означає, що PSE може розігнатися до 99 км в годину всього за 5,2 секунди і досягти максимальної швидкості 248 км на годину, обмеженою електронікою.

Його літій-іонний акумулятор на 11,5 кВт · год, не зменшує простір в салоні або обсяг багажника, забезпечує запас ходу в 41 км тільки для електрики і може бути повністю заряджений за дві години за допомогою настінного блоку на 32 А. 508 PSE досягає 222 км на галон в змішаному циклі WLTP, виділяючи 46 г/км CO2.

Крім поліпшених характеристик при русі по прямій, нова модель була налаштована на «підвищене задоволення від водіння» і поліпшену маневреність. Для цього він має регульовані трьохрежимні амортизатори, розширену колію спереду і ззаду, високопродуктивні шини Michelin Pilot Sport 4S і 380-міліметрові передні гальмівні диски з чотирьохпоршневими супортами.

Доступні п’ять режимів руху. В електричному режимі бензиновий двигун залишається бездіяльним на швидкості до 137 км в годину. Комфорт пом’якшує підвіска. Гібрид автоматично перемикається між двома джерелами живлення в залежності від ситуації. Sport забезпечує максимальну комбіновану потужність в 355 к.с. і налаштовує рульове управління, підвіску і дросельну заслінку для більш захоплюючого досвіду. Режим 4WD можна використовувати для максимального зчеплення з дорогою на слизькій дорозі.

Інтер’єр схожий на стандартний 508, з макетом Peugeot i-Cockpit з 10-дюймовим інформаційно-розважальним екраном високої чіткості і фізичними елементами управління торговою маркою «клавіша фортепіано». Найбільш очевидними нововведеннями є яскраво-зелена строчка оббивки і індивідуальна графіка для цифрового дисплея і центрального екрану. Сидіння оброблені шкірою, сіткою і алькантарою, а аудіосистема преміум-класу Focal входить в стандартну комплектацію.

Очікується, що майбутні моделі Peugeot Sport Engineered матимуть такі ж дивовижні стилістичні елементи і значно потужніші трансмісії в порівнянні зі стандартними автомобілями, на яких вони засновані.

508 PSE надійде в дилерські центри в першій половині 2021 року. Ще має з’явитися гібридна PSE-версія хетчбека 308 наступного покоління з повним приводом і потужністю більше 300 к.с.

Читайте також: Новий кросовер від ЗАЗ продаватимуть в Європі

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025