Новий підрозділ Peugeot Sport Engineered представило 508 PSE як найпотужніший серійний автомобіль марки.
Гарячий новий 508, перший в лінійці гібридних моделей, що продаються під маркою PSE, виступає в ролі «технологічної вітрини». Він також з’являється, коли Peugeot готується до свого знаменного повернення до вищого автоспорту з виходом гіперкара Ле-Мана в 2022 році.
Серійний автомобіль 508 PSE доступний як в кузові седан, так і в кузові універсал, і в основному відповідає концепції агресивного стилю, представленого на Женевському автосалоні в 2019 році.
Його яскраво-зелені зовнішні акценти і гальмівні супорти є натяком на електрифіковану основу і – разом з виготовленими на замовлення 20-дюймовими легкосплавними дисками, що поліпшують аеродинаміку передніми крилами, глянцевим чорним дифузором і чорними контрастними деталями обробки – відрізняють PSE від стандартного 508. Будуть доступні три кольори: Perla Nera Black, Pearl White і Selenium Grey.
На передніх крилах, панелі заднього скла і рульовому колесі на передніх крилах, задньому склі і рульовому колесі завдано знак «криптоніт» на важелі PSE, натхненний дизайном задніх ліхтарів історичного Peugeot 504 Coupé.
Гібридна трансмісія 508 PSE поєднує в собі 1,6-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом потужністю 197 к.с. і пару електродвигунів – один потужністю 109 к.с. на передній осі і інший 111 к.с. на задній осі, що в сумі забезпечує потужність 355 к.с. і 386 фунт-футів на всі чотири колеса. Має восьмиступінчасту автоматичну коробку передач.
Цей приріст на 133 к.с. в порівнянні з підключаємим гібридом 508 225 GT означає, що PSE може розігнатися до 99 км в годину всього за 5,2 секунди і досягти максимальної швидкості 248 км на годину, обмеженою електронікою.
Його літій-іонний акумулятор на 11,5 кВт · год, не зменшує простір в салоні або обсяг багажника, забезпечує запас ходу в 41 км тільки для електрики і може бути повністю заряджений за дві години за допомогою настінного блоку на 32 А. 508 PSE досягає 222 км на галон в змішаному циклі WLTP, виділяючи 46 г/км CO2.
Крім поліпшених характеристик при русі по прямій, нова модель була налаштована на «підвищене задоволення від водіння» і поліпшену маневреність. Для цього він має регульовані трьохрежимні амортизатори, розширену колію спереду і ззаду, високопродуктивні шини Michelin Pilot Sport 4S і 380-міліметрові передні гальмівні диски з чотирьохпоршневими супортами.
Доступні п’ять режимів руху. В електричному режимі бензиновий двигун залишається бездіяльним на швидкості до 137 км в годину. Комфорт пом’якшує підвіска. Гібрид автоматично перемикається між двома джерелами живлення в залежності від ситуації. Sport забезпечує максимальну комбіновану потужність в 355 к.с. і налаштовує рульове управління, підвіску і дросельну заслінку для більш захоплюючого досвіду. Режим 4WD можна використовувати для максимального зчеплення з дорогою на слизькій дорозі.
Інтер’єр схожий на стандартний 508, з макетом Peugeot i-Cockpit з 10-дюймовим інформаційно-розважальним екраном високої чіткості і фізичними елементами управління торговою маркою «клавіша фортепіано». Найбільш очевидними нововведеннями є яскраво-зелена строчка оббивки і індивідуальна графіка для цифрового дисплея і центрального екрану. Сидіння оброблені шкірою, сіткою і алькантарою, а аудіосистема преміум-класу Focal входить в стандартну комплектацію.
Очікується, що майбутні моделі Peugeot Sport Engineered матимуть такі ж дивовижні стилістичні елементи і значно потужніші трансмісії в порівнянні зі стандартними автомобілями, на яких вони засновані.
508 PSE надійде в дилерські центри в першій половині 2021 року. Ще має з’явитися гібридна PSE-версія хетчбека 308 наступного покоління з повним приводом і потужністю більше 300 к.с.
Читайте також: Новий кросовер від ЗАЗ продаватимуть в Європі
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…