Фото

Scania привезе до України потужну новинку (ФОТО)

В рамках виставки Heavy Duty 2019 Scania, яка стартує 19 березня, представить новий самоскид Scania G440 8×4 з кузовом KH-Kipper для гірничої промисловості.

Важкий кар’єрний самоскид Scania G440 8×4 серії Scania XT характеризується такими атрибутами, як дуже масивна, міцна передня частина, жорсткі кожухи дзеркал. Бампер забезпечує кут атаки приблизно 25 градусів, залежно від конфігурації та вибору шин і шасі, повідомляє SpecMachinery.com.ua.

У поєднанні із захисним щитом моторного відсіку та захисними решітками фар, версія XT має надзвичайно надійну та жорстку передню частину, яка легко витримує удари чи зіткнення з об’єктами без серйозних пошкоджень несучої структури.

По центру кабіни є тягловий буксирний палець, розрахований на 40 тонн. Він потрібен, якщо вантажівкою потрібно буксирувати якийсь об’єкт або витягти саму вантажівку, якщо вона зав’язла.

Самоскид Scania G440 8×4 XT оснащено двигуном потужністю 440 к.с. та новою підсиленою коробкою передач із системою Scania Opticruise – це механічна 14-ступенева (12+2) коробка з системою автоматичного перемикання передач, адаптована для використання в умовах підвищеної складності. Коробка має гальмо на проміжному валу, що дозволило суттєво підвищити швидкість перемикання та відповідно мінімізувати втрату потужності під час перемикання, що критично для роботи із повним завантаженням. Система завжди обирає ту передачу, яка відповідає робочим умовам, це зменшує витрати пального, збільшує продуктивність, а також строк служби трансмісії, шин та гальм.  Також в комплектацію включено ретардер Scania  – це додаткова гальмівна система з максимальним гальмівним моментом 4100 Нм.

Передатне число головної передачі – 7.63 – дозволяє завантаженому автомобілю долати великі схили, а наявність міжколісних та міжосьових блокувань і спеціальна кар’єрна гума забезпечує ефективну роботу в навіть дуже поганих умовах експлуатації.

Рама з подвійним лонжероном на всю робочу довжину 17.5 мм – більша, ніж у будь-якого іншого виробника у даному класі автомобілів.

Кузов польського виробника KH Kipper призначений для перевезення скельних порід,  руди, розкривних порід. Виготовлений із високоміцної сталі Hardox 450, яка стійка до абразивних та ударних навантажень. Щоб виключити пошкодження кабіни та підвищити безпеку при завантаження гірських порід, кузов оснащується довгим захисним козирком.

Share
автор
Kosar Denys

Recent Posts

ТОП-5 надійних бензинових двигунів, які здатні проїхати 500 000 км без капремонту

На тлі розвитку турбомоторів, гібридів та електротяги багато автомобілістів усе ще залишаються вірними класичним бензиновим…

17.04.2025

Назвали найпопулярніший автомобіль в Європі

Європейський автомобільний ринок у 2025 році відкрився зі знайомого лідера — компактний хетчбек Dacia Sandero…

17.04.2025

В українських водіїв забирають права за відсутність однієї речі в автомобілі: хто під загрозою

Багато водіїв переконані, що втратити право керувати автомобілем можна лише через серйозні порушення, такі як…

17.04.2025

Водіям розповіли про 10 хитрощів, які відомі лише професіоналам

Кожен автовласник прагне зробити експлуатацію свого авто максимально зручною і економною. Однак існують маленькі хитрощі,…

17.04.2025

Назвали топ-5 найкращих корейських автомобілів, які довго служать і не підводять

Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…

16.04.2025

Термін – 10 днів, інакше штраф: кому з водіїв необхідно терміново замінити права

Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…

16.04.2025