Фото

Scania привезе до України потужну новинку (ФОТО)

В рамках виставки Heavy Duty 2019 Scania, яка стартує 19 березня, представить новий самоскид Scania G440 8×4 з кузовом KH-Kipper для гірничої промисловості.

Важкий кар’єрний самоскид Scania G440 8×4 серії Scania XT характеризується такими атрибутами, як дуже масивна, міцна передня частина, жорсткі кожухи дзеркал. Бампер забезпечує кут атаки приблизно 25 градусів, залежно від конфігурації та вибору шин і шасі, повідомляє SpecMachinery.com.ua.

У поєднанні із захисним щитом моторного відсіку та захисними решітками фар, версія XT має надзвичайно надійну та жорстку передню частину, яка легко витримує удари чи зіткнення з об’єктами без серйозних пошкоджень несучої структури.

По центру кабіни є тягловий буксирний палець, розрахований на 40 тонн. Він потрібен, якщо вантажівкою потрібно буксирувати якийсь об’єкт або витягти саму вантажівку, якщо вона зав’язла.

Самоскид Scania G440 8×4 XT оснащено двигуном потужністю 440 к.с. та новою підсиленою коробкою передач із системою Scania Opticruise – це механічна 14-ступенева (12+2) коробка з системою автоматичного перемикання передач, адаптована для використання в умовах підвищеної складності. Коробка має гальмо на проміжному валу, що дозволило суттєво підвищити швидкість перемикання та відповідно мінімізувати втрату потужності під час перемикання, що критично для роботи із повним завантаженням. Система завжди обирає ту передачу, яка відповідає робочим умовам, це зменшує витрати пального, збільшує продуктивність, а також строк служби трансмісії, шин та гальм.  Також в комплектацію включено ретардер Scania  – це додаткова гальмівна система з максимальним гальмівним моментом 4100 Нм.

Передатне число головної передачі – 7.63 – дозволяє завантаженому автомобілю долати великі схили, а наявність міжколісних та міжосьових блокувань і спеціальна кар’єрна гума забезпечує ефективну роботу в навіть дуже поганих умовах експлуатації.

Рама з подвійним лонжероном на всю робочу довжину 17.5 мм – більша, ніж у будь-якого іншого виробника у даному класі автомобілів.

Кузов польського виробника KH Kipper призначений для перевезення скельних порід,  руди, розкривних порід. Виготовлений із високоміцної сталі Hardox 450, яка стійка до абразивних та ударних навантажень. Щоб виключити пошкодження кабіни та підвищити безпеку при завантаження гірських порід, кузов оснащується довгим захисним козирком.

Recent Posts

Чому продуктивність двигуна автомобіля зростає в дощ і вночі

Багато автомобілістів помічали, що в дощову погоду двигун автомобіля здається більш чуйним і ефективним, особливо…

05.05.2024

Кого з водіїв поліція в Україні не може штрафувати за їзду без прав: відповідь юристів

Як відомо, в Україні можна отримати штраф за відсутність у водія при собі посвідчення на…

05.05.2024

Як українські водії повинні їздити вночі, щоб не отримати штраф

Їзда за кермом у темну пору доби стає для водіїв особливим викликом, що приховує за…

05.05.2024

Що робити водієві, якщо не пив, а алкотестер показав позитивний результат

Як правило, огляд водія на стан алкогольного сп'яніння проходить швидко і без зайвих проблем. Якщо…

05.05.2024

Інакше штраф 17 000 гривень: хто з водіїв в Україні повинен оформити другу страховку

Кожен автомобіліст в Україні повинен знати про обов'язок мати страховий поліс ОСЦПВ. Його потрібно возити…

05.05.2024

Назвали помилку, якої припускаються водії під час запуску двигуна: як не потрібно робити

Така, здавалося б, проста і рутинна процедура для автомобіліста, як запуск двигуна, також потребує правильного…

05.05.2024