Categories: бизнес

Вигоди розміщення реклами на транспорті

Реклама на транспорті – один із популярніших і ефективних видів зовнішньої реклами. Оформлення транспорту підвищує впізнаваність і рейтинг бренду, завдяки чому підвищується кількість продаж товарів і послуг.

Переваги розміщення реклами на транспорті

  1. Мобільність. Оголошення постійно рухається, завдяки чому і знаходить клієнтів.
  2. Широке охоплення території.
  3. Масовість. Тент з рекламою на протязі дня бачить сотні пішоходів і водіїв: цей показник в рази перевищує кількість переглядів із будь-якого іншого носія.
  4. Позитивність. На відміну від реклами на телебаченні і в мережі, реклама на транспорті не викликає негативних емоцій.
  5. Довговічність. Якісно зроблене і приклеєне рекламне оголошення не втрачає зовнішнього виду від 3 до 10 років незважаючи на негативні зовнішні впливи.

Замовити розміщення реклами на транспорті можна на странінці https://art-light.com.ua/reklama-na-transporte.

Типи реклами на транспорті

В залежності від місця розміщення реклама розподіляється на види. Відтак існують такі способи розміщення рекламної продукції.

Реклама на громадському транспорті

Зображення чи слогани розміщують на автобусах, тролейбусах, трамваях. Оголошення яке постійно знаходиться в русі привертає значно більше уваги, ніж те що розміщене на нерухомому об’єкті. Крім цього грамотно складений план пересування допоможе провести ефективну рекламну кампанію розмістивши банери всього на декількох одиницях транспорту. Це суттєво зменшить бюджетні витрати.

Переваги реклами:

  1. Динамічність. Громадський транспорт курсує на протязі дня
  2. Рекламне оголошення добре видно всім учасникам дорожнього руху.
  3. Велика площа дозволяє розробити оригінальний дизайн, який легко запам’ятовується і розмістити всю необхідну інформацію про компанію чи послугу.
  4. Орієнтованість. Рекламу бачать як місцеві жителі, так і гості міста, що дозволяє збільшити цільове охоплення.

Реклама на корпоративному транспорті

Суть цього типу в тому що оголошення розміщуються на легкових або вантажних автомобілях компанії. Брендовані авто формують у свідомості клієнтів позитивний образ і підвищують авторитетність фірми. Вдало розроблене рекламне зображення допомагає виділитися серед конкурентів і здобути нових клієнтів.

Реклама на власному авто

Розміщення рекламного продукту на кузові власного авто дозволяє залучити клієнтів не витрачаючи кошти на оренду рекламного місця.  Яскраве оголошення не тільки допоможе просуненню компанії, але й зробить авто ексклюзивним.

Види виготовлення реклами

Про розміщення оголошень на транспорті  варто замислитися власникам як маленьких компаній, так і великих корпорацій з власним автопарком. Є два способи з допомогою яких брендують автомобілі.

  1. Оклеювання. На скло або кузов автомобіля приклеюють плівку з зображенням, яке наносять за допомогою широкоформатних принтерів. Для подовження терміну експлуатації поверхню ламінують. Найекономніша рекламна продукція  тримається 1-3 роки. Наклейки із литої плівки протримаються от 3 до 10 років.
  2. Фарбування. Поверх рідної фарби наносять рекламне зображення. Оскільки фарбування обходиться недешево такий спосіб використовують рідко.

Аrt-light.com.ua понад 10 років працює в області розміщення реклами на транспорті. Компанія надає послуги виготовлення рекламної продукції для всіх видів транспорту. Завдяки наявності необхідного інвентарю і обладнання вироблені наклейки вражають якістю і довговічністю. За короткий період часу фахівцям під силу втілити найсміливіші ідеї клієнта.

Share
автор
shnick

Recent Posts

Чому не можна заправлятьись на АЗС «на 500 гривень»: погана звичка, яка б’є по мотору

Українські водії часто обмежуються «п’ятисоткою» на заправці. Зручно, швидко, без зайвих розрахунків. Але така «економія»…

09.08.2025

Не вмикайте кондиціонер у машині, якщо відчули цей запах: може бути небезпечно

Настають чергові спекотні дні – і рука сама тягнеться до кнопки кондиціонера. Але якщо з…

09.08.2025

Не тягніть до останнього: чому небезпечно їздити з майже порожнім баком

Деякі водії свідомо відкладають поїздку на заправку. Причини знайомі – грошей мало, маршрут незручний, часу…

08.08.2025

Чому замість вживаного кросовера варто придбати універсал: механік пояснив

Попит на кросовери та позашляховики зростає майже два десятиліття. Автовиробники штампують їх, як під копірку…

08.08.2025

Водіям розкрили оптимальну швидкість руху авто для кращої витрати палива

У час, коли бензин і дизель піднімаються в ціні частіше, ніж курс долара, питання витрати…

08.08.2025

Що треба зробити з авто після 100 000 км пробігу – 5 процедур, які не можна відкладати

Перші 100 тисяч кілометрів – не просто цифра. Це межа, після якої машина вже точно…

08.08.2025