Categories: бизнес

Вигоди розміщення реклами на транспорті

Реклама на транспорті – один із популярніших і ефективних видів зовнішньої реклами. Оформлення транспорту підвищує впізнаваність і рейтинг бренду, завдяки чому підвищується кількість продаж товарів і послуг.

Переваги розміщення реклами на транспорті

  1. Мобільність. Оголошення постійно рухається, завдяки чому і знаходить клієнтів.
  2. Широке охоплення території.
  3. Масовість. Тент з рекламою на протязі дня бачить сотні пішоходів і водіїв: цей показник в рази перевищує кількість переглядів із будь-якого іншого носія.
  4. Позитивність. На відміну від реклами на телебаченні і в мережі, реклама на транспорті не викликає негативних емоцій.
  5. Довговічність. Якісно зроблене і приклеєне рекламне оголошення не втрачає зовнішнього виду від 3 до 10 років незважаючи на негативні зовнішні впливи.

Замовити розміщення реклами на транспорті можна на странінці https://art-light.com.ua/reklama-na-transporte.

Типи реклами на транспорті

В залежності від місця розміщення реклама розподіляється на види. Відтак існують такі способи розміщення рекламної продукції.

Реклама на громадському транспорті

Зображення чи слогани розміщують на автобусах, тролейбусах, трамваях. Оголошення яке постійно знаходиться в русі привертає значно більше уваги, ніж те що розміщене на нерухомому об’єкті. Крім цього грамотно складений план пересування допоможе провести ефективну рекламну кампанію розмістивши банери всього на декількох одиницях транспорту. Це суттєво зменшить бюджетні витрати.

Переваги реклами:

  1. Динамічність. Громадський транспорт курсує на протязі дня
  2. Рекламне оголошення добре видно всім учасникам дорожнього руху.
  3. Велика площа дозволяє розробити оригінальний дизайн, який легко запам’ятовується і розмістити всю необхідну інформацію про компанію чи послугу.
  4. Орієнтованість. Рекламу бачать як місцеві жителі, так і гості міста, що дозволяє збільшити цільове охоплення.

Реклама на корпоративному транспорті

Суть цього типу в тому що оголошення розміщуються на легкових або вантажних автомобілях компанії. Брендовані авто формують у свідомості клієнтів позитивний образ і підвищують авторитетність фірми. Вдало розроблене рекламне зображення допомагає виділитися серед конкурентів і здобути нових клієнтів.

Реклама на власному авто

Розміщення рекламного продукту на кузові власного авто дозволяє залучити клієнтів не витрачаючи кошти на оренду рекламного місця.  Яскраве оголошення не тільки допоможе просуненню компанії, але й зробить авто ексклюзивним.

Види виготовлення реклами

Про розміщення оголошень на транспорті  варто замислитися власникам як маленьких компаній, так і великих корпорацій з власним автопарком. Є два способи з допомогою яких брендують автомобілі.

  1. Оклеювання. На скло або кузов автомобіля приклеюють плівку з зображенням, яке наносять за допомогою широкоформатних принтерів. Для подовження терміну експлуатації поверхню ламінують. Найекономніша рекламна продукція  тримається 1-3 роки. Наклейки із литої плівки протримаються от 3 до 10 років.
  2. Фарбування. Поверх рідної фарби наносять рекламне зображення. Оскільки фарбування обходиться недешево такий спосіб використовують рідко.

Аrt-light.com.ua понад 10 років працює в області розміщення реклами на транспорті. Компанія надає послуги виготовлення рекламної продукції для всіх видів транспорту. Завдяки наявності необхідного інвентарю і обладнання вироблені наклейки вражають якістю і довговічністю. За короткий період часу фахівцям під силу втілити найсміливіші ідеї клієнта.

Recent Posts

Обвал цін до 80%: чому в Україні стрімко дешевшають електромобілі

Тривалий час українці неохоче купували електричні автомобілі. Багато в чому причиною були завищені ціни на…

25.09.2024

Назвали кращі дизельні кросовери та позашляховики прямоо зараз

Дизельні автомобілі, незважаючи на домінування бензинових моделей і зростаючу популярність електрокарів, все ще мають значну…

25.09.2024

Легендарна модель Volkswagen залишає європейський ринок: чим її замінять

Хетчбек Polo, багаторічний лідер продажів німецького концерну Volkswagen, залишає європейський автомобільний ринок, пише Autocentre. Модель…

25.09.2024

Ціни тануть на очах: п’ять надійних американських авто, які краще купувати з пробігом

Купівля нового автомобіля - це майже завжди втрата грошей. Значна частина моделей втрачають понад 20%…

25.09.2024

Чому двірники залишають розводи на лобовому склі і як вирішити цю проблему

Водії в Україні часто стикаються з ситуацією, коли склоочисники починають гірше виконувати свою функцію і…

25.09.2024

П’ять найгірших автомобілів за якістю салону просто зараз

При виборі автомобіля українці найчастіше орієнтуються на ходові характеристики або надійність транспортного засобу. Однак такий…

25.09.2024