Редакція “Твоя МАШИНА” з нетерпінням чекала знайомства з преміальним кросовером Volvo XC90. Після тесту молодшеньких ХС40 і ХС60 , які схожі і одночасно різні, було цікаво, яким же виявиться флагманський кросовер шведської марки.
Знайомство, на наш жаль, виявилося досить коротким, у нас було всього два дні, щоб в повній мірі оцінити всі принади і знайти недоліки автомобіля. Думаю ви здогадалися, що недоліки шукати не хотілося, хотілося кайфувати і насолоджуватися найпопулярнішою машиною бренду в Україні. І забігаючи наперед, можу сказати, що тепер мені зрозуміло, чому саме цей кросовер приваблює українців.
А тепер по порядку!
Приваблива зовнішність
Не люблю повторюватися, але зовнішність Volvo XC90 я можу описати так, як описувала зовнішній вигляд XC60. Виглядає машина по скандинавські стримано і просто, але одночасно красиво і привабливо. У зовнішності немає ніяких зайвих деталей, все гармонійно і в якійсь мірі консервативно. У нас на тесті виявився автомобіль в комплектації “Inscription TOP”, яка зовні відрізняється від інших модифікацій наявністю хрому. Зізнаюся чесно, я не любитель хрому, але автомобіль в кольорі сірий металік з усіма елементами з хрому виглядає просто чудово. Увігнута решітка радіатора асоціюється у мене з забралом лицарського шолома і додає зовнішньому вигляду кросовера благородності та статусності.
Додають краси передньої частини автомобіля і Т-образні передні фари, які дизайнери бренду назвали «молотом Тора». Я читала, що старший віце-президент Volvo з дизайну Томас Інгенлат, перед виходом кросовера заявив, що тепер «кожен, подивившись в дзеркало заднього огляду, негайно дізнається в автомобілі ззаду XC90». І я впевнена що це так, але він нічого не сказав про задні ліхтарі, які я називаю про себе “роги Локі” і які можна дізнатися з тисячі.
Розміри автомобіля наступні:
Довжина – 4950 мм.
Ширина – 2140 мм.
Висота – 1776 мм.
Дорожній просвіт – 238 мм.
Колісна база – 2984 мм.
Легкосплавні диски діаметром 20 дюймів виглядають круто і не випирають з боків, а розміщені на одній лінії з колісними арками. На мій погляд таке розташування коліс додає своєї привабливості і родзинки в зовнішності.
Привабливий салон
Потрапляючи в салон Volvo XC90 стає зрозуміло значення слова “скандинавський мінімалізм”. Інтер’єр автомобіля виглядає дорого, стильно і якісно.
У нашій комплектації обробка салону з перфорованої шкіри Nappa сірого кольору. У нашому розпорядженні великий панорамний дах. Висока центральна консоль, на якій встановлена оригінальна рукоятка важеля перемикання передач, оброблена кришталем від шведської компанії Orrefors, а поруч з нею не менш оригінальна кнопка запуску двигуна, яку потрібно не натискати, а провертати. Також на консолі знаходиться шкіряний підлокітник в колір сидінь і сірі дерев’яні шторки, що закривають підстаканники. Такого ж кольору і дерев’яні вставки на торпедо і картах дверей. Дисплей мультимедіа злегка розгорнуто в сторону водія, що додає зручності під час його використання. Над ним розташувався один з 19-ти динаміків преміум акустики B & W.
Також зручності і комфорту додають сидіння з електрорегулюванням і пам’яттю, як на водійському так і на пасажирському місці. А ще і водій і пасажир, якщо раптом втомляться, можуть вибрати один з режимів масажу.
Задній ряд має достатню кількість місця, адже це ж кросовер, який за бажанням може бути навіть на сім місць.
У автомобіля величезна кількість корисних функцій, але самі розумієте, що за два дні складно все вивчити і в усьому розібратися.
З того чим користувалися і що сподобалося, це камера 360 відмінної якості, адаптивний круїз-контроль і штатний додаток Volvo On Call, який встановлюється на смартфон і за допомогою якого можна керувати автомобілем.
Багажник величезний, якщо скласти задній ряд сидінь можна отримати абсолютно рівну підлогу і при необхідності навіть влаштувати там спальне місце, довжини буде достатньо для зросту 190 см.
Приваблива динаміка
Під капотом “шведського лицаря” знаходиться турбодизель + (електричний стартер / генератор) на 2 літри з потужністю 235 к.с. (+ 14 к.с.) і 480 Нм + (40). Коробка 8 – ступінчаста автоматична “Geartronic”.
Привід у кросовера повний, а підвіска пневматична.
За допомогою кнопки Drive Mode на консолі можна вибрати один з режимів:
– Comfort;
– Eco;
– Off Road;
– Dynamic;
– Individual.
При виборі режиму водіння змінюються їздові якості автомобіля, ми для себе відзначили, що найкомфортніше і м’якше їхати в режимі Dynamic, коли пневмопідвіска опускається в найнижче положення.
Від їзди у мене залишилися лише приємні враження. Наш тест-драйв випав на дощові дні, але всередині машини було так комфортно знаходитися і відчувалася якась захищеність від навколишнього світу, адже не просто так це один з найбезпечніших кросоверів) Ясна річ, що багато чого залежало і від шикарної шумоізоляції і від їздових характеристик. На машині не страшно було проїжджати калюжі і турбуватися, що буде трясти на ямах, підвіска відпрацьовувала на “ура”.
Незважаючи на короткий термін тесту, ми вирішили проїхатися і по нічній трасі. Цей “тест” машина пройшла добре, світла було достатньо, а шум був в межах норми, до того ж можна включити шикарну музику і насолоджуватися нею, а не звуком від дорожнього покриття. Підкачало тільки адаптивне дальнє світло, воно відключалося з запізненням, тому нам блимала вся зустрічна смуга. Але на наступний день ми подивилися в налаштуваннях і виявили, що світло можна налаштувати.
Витрата палива на трасі при швидкості 120 км / год у нас вийшла 6,5 літра. А в місті за два дні у нас вийшло 10,9 л.
Ціна такої комплектації 2022 модельного року буде в районі 65 000 євро.
Підводячи підсумок хочу сказати, що з цією машиною хотілося б провести більше часу. Вона красива, вона комфортна, вона технологічна, безпечна і якісна.
Одним словом, ця північна холодна машина, дарує дуже навіть жаркі емоції і враження.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…