Тест-драйв Volvo XC60 Plug-in Hybrid: скандинавська стриманість зі сміливими інноваціями
Кросовер Volvo XC60 T6 Twin Engine з’явився в Україні в грудні 2020 року. Виробник стверджує, що Volvo XC60 – це ідеальний баланс між комфортом і керованістю, кросовер, в якому дизайн поєднується з елегантним інтер’єром і інноваційними технологіями.
Редакція “Твоя МАШИНА” з інтересом чекала тест-драйв автомобіля, щоб перевірити, чи дійсно кросовер поєднав всі ті якості про які говорить виробник.
У нас на тесті виявився Plug-in Hybrid з бензиновим двигуном на 2 літри, потужністю 253 к.с. і 350 Нм крутного моменту і електричним мотором потужністю в 87 к.с. і 240 Нм. В сумі два мотора дають 340 к.с.
Виглядає автомобіль по скандинавські стримано і просто, але одночасно красиво і привабливо. У зовнішності немає ніяких зайвих деталей, все гармонійно і в якійсь мірі консервативно. До нас на тест потрапила комплектація R-Design Expression, яка передбачає поєднання двох кольорів в екстер’єрі автомобіля, чорного і в нашому випадку сірого. Ми з моїм колегою зійшлися на думці, що при такому поєднанні кольорів, чорні елементи не так помітні, що в цілому не дає оцінити цей дизайн в повній мірі.
Серед елементів R-Design:
– рейлінги в глянсовому чорному кольорі;
– решітка радіатора;
– пофарбований бампер;
– обрамлення бічних вікон в глянсовому чорному кольорі;
– обробка порогів дверей і бамперів в чорному кольорі;
– обробка ручок дверей в чорному кольорі;
– обробка накладок бічних дзеркал в чорному кольорі;
– диски.
Виглядають світлодіодні фари і ліхтарі дуже красиво, неодноразово помічала, як у вечірній час фари притягують погляди інших водіїв потоку. Але на жаль така краса не дуже добре освітлює дорогу, одним словом, світло не найсильніша сторона Вольво ХС60, що дивно, так як в ХС40 світло було на вищому рівні.
А ось кліренс в 216 мм можна мабуть віднести до сильних сторін інноваційного кросовера.
Привід у кросовера формально передній, ДВС дає тягу на передню вісь, а електромотор – на задню. Тому фактично у ХС60 повний привід, який здійснюється двома моторами і працює за умови, що машина заряджена.
Салон не менш консервативний, ніж зовнішність. У нашій комплектації салон обшитий коричневою шкірою Moritz, стеля з великим панорамним дахом і стійки чорного кольору.
На високій центральній консолі розташувався оригінальний важіль коробки передач, а поруч з ним не менш оригінальна кнопка запуску двигуна, яку потрібно не натискати, а провертати. Також на консолі знаходиться шкіряний підлокітник в колір сидінь і коричневі дерев’яні шторки, які закривають підстаканники. Такого ж кольору і дерев’яні вставки на торпедо. 12-дюймовий дисплей мультимедіа злегка розгорнуто в сторону водія, що додає зручності під час його використання, але ще більше зручності дає проекційний дисплей на лобове скло, який показує ключові дані про поїздку і дублює дорожні знаки.
Плюс до комфорту під час їзди додають сидіння, які дозволяють зручно розташуватися і відчувати себе як вдома. Звичайно, сидіння мають електрорегулювання, а також бічну і поперечну підтримку.
Важливий момент, який не дає тобі забути про те, що ти їдеш в дорогій машині, це те, що подача омиваючої рідини йде безпосередньо на двірники, а форсунки омивача мають підігрів.
Триспицеве кермо не хочеться випускати з рук, воно приємне на дотик і дуже красиво виглядає.
Задній ряд такий же зручний, але комфортно там зможуть розміститися два пасажири, так як по центру знаходиться високий тунель.
Багажник місткий з сіточками і гачками, при складених задніх сидіннях підлога у кросовера абсолютно рівна.
Нагадаю, що у нас на тесті була не звичайна машина з ДВС, а кросовер з технологією Plug-in Hybrid, яка дозволяє їздити в 3-х режимах:
1. Pure – електричний режим, який не використовує ДВС. Зручно їздити по місту на чистій електроенергії і не витрачати гроші на паливо. Без викидів СО2. Заявлений запас на електротязі складає 50 км, реальний 35 км. У такому режимі на трасі при швидкості 120 км / год витрата палива у нас вийшла 0,3 літра.
2. Hybrid – використовує і бензиновий двигун, і електричний двигун – для зменшення витрати палива. В цьому режимі середній показник витрати палива при спокійній їзді по місту склав 2,5 л / 100 км, при динамічній їзді витрата виросла до 5 літрів.
3. Power – бензиновий і електричний двигун працюють на максимальній потужності, надає авто максимальної динаміки і задоволення від керування.
Про вартість і швидкість електричної зарядки, розповів мій колега Олександр:
Незважаючи на те, що завдяки технологіям, машина швидко набирає і стартує, все ж, ця машина не для динамічної їзди, а для спокійного і плавного переміщення по місту і за його межами.
Підводячи підсумок, хочу сказати, що машина комфортна, машина якісно зроблена, але запас ходу в 35 км на чистій електроенергії дуже малий, навіть для нашого невеликого міста. Незабаром очікується збільшення запасу ходу до 100 км, ось тоді цей інноваційний автомобіль стане набагато цікавіше і можливо дійсно вигідніше. А поки, це просто крута машина, яка дарує прекрасні емоції і дозволяє відчувати себе королем на дорогах.