Експерти розповіли тонкощі обкатки двигуна, передає «Твоя МАШИНА» .
Деякі автомобілісти вважають, що сучасні машини не потребують обкатки. Дійсно, відхилення деталей від номінальних розмірів характеристик зараз набагато менше, ніж у старіших автомобілів. Однак будь-які деталі все одно потребують обкатки.
До пробігу 1000-2000 км їздити на машині потрібно дбайливо, тому що новим деталям потрібен час, щоб притертися один до одного. Також обкатка дозволяє виявити заводські дефекти і несправності. Суть обкатки в тому, що рух має відбуватися без різкої зміни режимів, слід плавно перемикати передачі і уникати різких прискорень.
Швидкість необхідно підтримувати в районі 80-120 км / год. Варто пам’ятати, що краще не давати двигуну працювати в одному діапазоні оборотів.
При обкатці в холодну пору року слід уникати холодних запусків. Морози шкідливі для будь-якого агрегату, навіть обкатаного. Крім того, дизельні машини необхідно обкатувати довше, ніж бензинові.
Важливу роль відіграє заміна масла. Необкатані деталі більше притираються, тому в мастильні матеріали можуть накопичуватися частинки металу. Щоб вони не заважали, слід міняти масло кожні 2-3 тис. км.
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…