Експерти розповіли тонкощі обкатки двигуна, передає «Твоя МАШИНА» .
Деякі автомобілісти вважають, що сучасні машини не потребують обкатки. Дійсно, відхилення деталей від номінальних розмірів характеристик зараз набагато менше, ніж у старіших автомобілів. Однак будь-які деталі все одно потребують обкатки.
До пробігу 1000-2000 км їздити на машині потрібно дбайливо, тому що новим деталям потрібен час, щоб притертися один до одного. Також обкатка дозволяє виявити заводські дефекти і несправності. Суть обкатки в тому, що рух має відбуватися без різкої зміни режимів, слід плавно перемикати передачі і уникати різких прискорень.
Швидкість необхідно підтримувати в районі 80-120 км / год. Варто пам’ятати, що краще не давати двигуну працювати в одному діапазоні оборотів.
При обкатці в холодну пору року слід уникати холодних запусків. Морози шкідливі для будь-якого агрегату, навіть обкатаного. Крім того, дизельні машини необхідно обкатувати довше, ніж бензинові.
Важливу роль відіграє заміна масла. Необкатані деталі більше притираються, тому в мастильні матеріали можуть накопичуватися частинки металу. Щоб вони не заважали, слід міняти масло кожні 2-3 тис. км.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…