Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», це хибна звичка, яка може обернутися зайвими витратами і навіть поломками.

Механік із двадцятирічним досвідом Сергій Гладун пояснює:

«Повний бак додає машині ваги, а отже, і навантаження на двигун. У місті це одразу позначається на витраті пального».

Є й інший аспект. Якщо трапиться неякісне паливо, зливати доведеться все, а не кілька літрів. У випадку повного бака втрата може бути відчутною – сотні гривень буквально виливаються на землю.

Особливо небезпечне переповнення для сучасних авто. У баку є два клапани – один регулює тиск, інший запобігає витіканню пального під час аварії. Якщо паливо підходить аж до верхнього краю, воно може потрапити в ці клапани. Тоді вони перестають працювати належно, система не тримає тиск, а випаровування збільшує ризик займання.

Ще одна проблема – робота системи рекуперації парів бензину. Коли бак переповнений, бензин може потрапити у вугільний фільтр. Це спричиняє помилки в електроніці, а з часом – вихід з ладу датчиків і клапанів.

Поради механіка

  • Заправляйтесь до першого клацання пістолета – цього достатньо.
  • Не доливайте «для рівня» після зупинки пального потоку.
  • Раз на кілька місяців перевіряйте стан паливного фільтра.
  • Якщо після заправки з’явився запах бензину – зверніться на СТО.
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти