Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», це хибна звичка, яка може обернутися зайвими витратами і навіть поломками.
Механік із двадцятирічним досвідом Сергій Гладун пояснює:
«Повний бак додає машині ваги, а отже, і навантаження на двигун. У місті це одразу позначається на витраті пального».
Є й інший аспект. Якщо трапиться неякісне паливо, зливати доведеться все, а не кілька літрів. У випадку повного бака втрата може бути відчутною – сотні гривень буквально виливаються на землю.
Особливо небезпечне переповнення для сучасних авто. У баку є два клапани – один регулює тиск, інший запобігає витіканню пального під час аварії. Якщо паливо підходить аж до верхнього краю, воно може потрапити в ці клапани. Тоді вони перестають працювати належно, система не тримає тиск, а випаровування збільшує ризик займання.
Ще одна проблема – робота системи рекуперації парів бензину. Коли бак переповнений, бензин може потрапити у вугільний фільтр. Це спричиняє помилки в електроніці, а з часом – вихід з ладу датчиків і клапанів.
Поради механіка
- Заправляйтесь до першого клацання пістолета – цього достатньо.
- Не доливайте «для рівня» після зупинки пального потоку.
- Раз на кілька місяців перевіряйте стан паливного фільтра.
- Якщо після заправки з’явився запах бензину – зверніться на СТО.
Обговорити цю тему в Facebook