Автомир

Купівля автомобіля після ДТП: з якими проблемами можна зіткнутися

На вторинному ринку зустрічаються екземпляри, які пережили ДТП. Експерти розповіли, чи варто брати такий варіант і з чим доведеться зіткнутися майбутньому власнику, передає «Твоя МАШИНА» .

Такі машини приваблюють низькою ціною. Однак, швидше за все, доведеться порядно витратитися на ремонт і бути готовим до подальших проблем.

Які дефекти допустимі

Перед покупкою варто оцінити дефекти. Деякі пошкодження не впливають на безпеку: відколи, подряпини, невеликі вм’ятини і розбитий бампер. Все це легко відновити. Також добра ознака – це наявність у авто за його життя тільки єдиного власника, ДТП офіційно зафіксовано і є попередня калькуляція ремонту.

Є й такі ситуації, коли про аварію замовчують, а автомобіль сяє новизною. Це означає, що машина недавно пережила не тільки ДТП, але і ремонт. Зрозуміти тяжкість аварії можна по товщині шару ЛКП. Якщо рівень забарвлення до 200 мкм – то машину підфарбовували, якщо більше 300 мкм – то була накладена грунтовка, пошкодження були значні. Також варто визначити площу фарбування. Так, якщо це крило, капот і передній бампер, то удар був сильним. А ось один-два елементи вказують на слабке зіткнення.

Які ушкодження вважаються небезпечними

Потужне зіткнення загрожує пошкодженням лонжеронів, даху, порогів і стійок. Порушується геометрія кузова, і навіть після відновлення міцність автомобіля далека від заводського варіанту.

Деякі пошкодження найбільш небезпечні для подальшої експлуатації машини. У таких автомобілів відсутні активні та пасивні системи безпеки, порушена геометрія кузова, а сам кузов відновлений з допомогою не заводських деталей. Їздити на такому екземплярі буде небезпечно.

Зовнішня оцінка автомобіля на очній зустрічі з продавцем

Звичайно ж, настійно рекомендується розглянути пошкоджений автомобіль на особистій зустрічі. Спочатку треба звернути увагу на стан сполучених деталей і наявність слідів зняття на кріпильних елементах. Товщиноміром варто виміряти товщину ЛКП і прикинути тяжкість аварії.

Про проблеми з геометрією скаже нерівномірний знос шин. Також маркування стекол повинні бути всюди однаковими. За написаним дат і виробникам треба перевірити, замінялися чи фари і ліхтарі.

Також треба перевірити, чи не спрацьовували чи подушки безпеки. Зробити це можна по палаючого датчику подушки безпеки і по маточини на кермі.

Також ознакою недавнього ДТП стануть погано закриваються двері, пошкоджена або відремонтована ніша запасного колеса.

Recent Posts

ТОП-10 кращих авто для новачків: надійні, прості й недорогі

Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…

21.12.2025

Правило 3/4: яку помилку при роботі з домкратом допускають більшість водіїв

Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…

21.12.2025

Чому новачкам не варто купувати авто з повним приводом

Часто буває так, що водії-початківці вважають, що в якості першого авто їм краще підходить повнопривідний…

21.12.2025

Не заправляйтесь ним: який бензин повільно «вбиває» ваш двигун

Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…

20.12.2025

ТОП-5 найнадійніших б/в кросоверів: ці машини служать роками

Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…

20.12.2025

Honda оновила Accord: зміни невеликі, але важливі

Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…

20.12.2025