Автомир

Купівля автомобіля після ДТП: з якими проблемами можна зіткнутися

На вторинному ринку зустрічаються екземпляри, які пережили ДТП. Експерти розповіли, чи варто брати такий варіант і з чим доведеться зіткнутися майбутньому власнику, передає «Твоя МАШИНА» .

Такі машини приваблюють низькою ціною. Однак, швидше за все, доведеться порядно витратитися на ремонт і бути готовим до подальших проблем.

Які дефекти допустимі

Перед покупкою варто оцінити дефекти. Деякі пошкодження не впливають на безпеку: відколи, подряпини, невеликі вм’ятини і розбитий бампер. Все це легко відновити. Також добра ознака – це наявність у авто за його життя тільки єдиного власника, ДТП офіційно зафіксовано і є попередня калькуляція ремонту.

Є й такі ситуації, коли про аварію замовчують, а автомобіль сяє новизною. Це означає, що машина недавно пережила не тільки ДТП, але і ремонт. Зрозуміти тяжкість аварії можна по товщині шару ЛКП. Якщо рівень забарвлення до 200 мкм – то машину підфарбовували, якщо більше 300 мкм – то була накладена грунтовка, пошкодження були значні. Також варто визначити площу фарбування. Так, якщо це крило, капот і передній бампер, то удар був сильним. А ось один-два елементи вказують на слабке зіткнення.

Які ушкодження вважаються небезпечними

Потужне зіткнення загрожує пошкодженням лонжеронів, даху, порогів і стійок. Порушується геометрія кузова, і навіть після відновлення міцність автомобіля далека від заводського варіанту.

Деякі пошкодження найбільш небезпечні для подальшої експлуатації машини. У таких автомобілів відсутні активні та пасивні системи безпеки, порушена геометрія кузова, а сам кузов відновлений з допомогою не заводських деталей. Їздити на такому екземплярі буде небезпечно.

Зовнішня оцінка автомобіля на очній зустрічі з продавцем

Звичайно ж, настійно рекомендується розглянути пошкоджений автомобіль на особистій зустрічі. Спочатку треба звернути увагу на стан сполучених деталей і наявність слідів зняття на кріпильних елементах. Товщиноміром варто виміряти товщину ЛКП і прикинути тяжкість аварії.

Про проблеми з геометрією скаже нерівномірний знос шин. Також маркування стекол повинні бути всюди однаковими. За написаним дат і виробникам треба перевірити, замінялися чи фари і ліхтарі.

Також треба перевірити, чи не спрацьовували чи подушки безпеки. Зробити це можна по палаючого датчику подушки безпеки і по маточини на кермі.

Також ознакою недавнього ДТП стануть погано закриваються двері, пошкоджена або відремонтована ніша запасного колеса.

Share
автор
Полина

Recent Posts

Яке авто купити за 10–15 тисяч доларів в Україні: ТОП варіантів у 2025 році

Коли бюджет на покупку вживаного авто становить 10–15 тисяч доларів (418–627 тис. грн), вибір стає…

03.09.2025

Зона деформації: чому сучасні машини складаються «гармошкою» при ДТП

Сьогодні мало хто дивується, що навіть дорогий автомобіль при лобовому ударі буквально складається гармошкою. Та…

03.09.2025

Які автівки легко обслуговувати: 13 моделей, які відремонтує навіть новачок

Багато власників авто мріють навчитися самостійно обслуговувати свій транспорт, але бояться зіпсувати щось у процесі.…

03.09.2025

Навіщо потрібна маленька кнопка біля селектора АКПП в автомобілі: секрет розкрито

Багато водіїв роками не звертають уваги на маленький отвір або кнопку біля селектора коробки автомат.…

03.09.2025

Механіки назвали уживані авто, які ремонтуються найпростіше і найдорожче

Купуючи авто з пробігом, більшість водіїв орієнтуються на надійність моделі. Проте досвід майстрів з майстерень…

03.09.2025

Mercedes-Benz скорочує електролінійку: одразу дві моделі йдуть з ринку

Німецький автовиробник готує різке оновлення стратегії. Уже у 2026 році Mercedes-Benz зніме з виробництва два…

03.09.2025