Автомир

Купівля автомобіля після ДТП: з якими проблемами можна зіткнутися

На вторинному ринку зустрічаються екземпляри, які пережили ДТП. Експерти розповіли, чи варто брати такий варіант і з чим доведеться зіткнутися майбутньому власнику, передає «Твоя МАШИНА» .

Такі машини приваблюють низькою ціною. Однак, швидше за все, доведеться порядно витратитися на ремонт і бути готовим до подальших проблем.

Які дефекти допустимі

Перед покупкою варто оцінити дефекти. Деякі пошкодження не впливають на безпеку: відколи, подряпини, невеликі вм’ятини і розбитий бампер. Все це легко відновити. Також добра ознака – це наявність у авто за його життя тільки єдиного власника, ДТП офіційно зафіксовано і є попередня калькуляція ремонту.

Є й такі ситуації, коли про аварію замовчують, а автомобіль сяє новизною. Це означає, що машина недавно пережила не тільки ДТП, але і ремонт. Зрозуміти тяжкість аварії можна по товщині шару ЛКП. Якщо рівень забарвлення до 200 мкм – то машину підфарбовували, якщо більше 300 мкм – то була накладена грунтовка, пошкодження були значні. Також варто визначити площу фарбування. Так, якщо це крило, капот і передній бампер, то удар був сильним. А ось один-два елементи вказують на слабке зіткнення.

Які ушкодження вважаються небезпечними

Потужне зіткнення загрожує пошкодженням лонжеронів, даху, порогів і стійок. Порушується геометрія кузова, і навіть після відновлення міцність автомобіля далека від заводського варіанту.

Деякі пошкодження найбільш небезпечні для подальшої експлуатації машини. У таких автомобілів відсутні активні та пасивні системи безпеки, порушена геометрія кузова, а сам кузов відновлений з допомогою не заводських деталей. Їздити на такому екземплярі буде небезпечно.

Зовнішня оцінка автомобіля на очній зустрічі з продавцем

Звичайно ж, настійно рекомендується розглянути пошкоджений автомобіль на особистій зустрічі. Спочатку треба звернути увагу на стан сполучених деталей і наявність слідів зняття на кріпильних елементах. Товщиноміром варто виміряти товщину ЛКП і прикинути тяжкість аварії.

Про проблеми з геометрією скаже нерівномірний знос шин. Також маркування стекол повинні бути всюди однаковими. За написаним дат і виробникам треба перевірити, замінялися чи фари і ліхтарі.

Також треба перевірити, чи не спрацьовували чи подушки безпеки. Зробити це можна по палаючого датчику подушки безпеки і по маточини на кермі.

Також ознакою недавнього ДТП стануть погано закриваються двері, пошкоджена або відремонтована ніша запасного колеса.

Recent Posts

Надійні німецькі спорткари: ТОП-10 уживаних моделей для купівлі

Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…

23.11.2024

Порушує кожен другий: кому з українських водіїв загрожує штраф у 500 гривень

Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…

23.11.2024

Що водієві категорично не можна робити під час дощу або снігу

Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…

23.11.2024

Безпричинна зупинка автомобіля поліцією: юристи пояснили, як діяти

Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…

23.11.2024

Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку

Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…

23.11.2024

Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів

Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…

23.11.2024