Автомир

Водіям пояснили, чому потіють фари в автомобілі

Восени вночі різко холоднішає, через що в салоні волога конденсується. Вона осідає не тільки на вікнах, але і в блоках фар, за захисним пластиковим склом. Про які несправності говорять запітнілі фари, розповість «Твоя МАШИНА» .

У справні фари волога потрапляти не повинна. Хоча вода в них утворюється за допомогою повітря, при включенні лампочок вона знову починає перетворюватися в пар. При роботі фари нагріваються, і за пару хвилин в блоці створюється область підвищеного тиску. Розширений повітря виходить назовні, несучи з собою водяну пару.

Конструкція фари має всередині особливий режим тиску, який запобігає скупченню великої кількості конденсату. На корпусі фари є запобіжні клапани, які не дають умов всередині досягти точки роси. Тобто клапани не дозволяють всмоктувати повітря, але випускають його при досягненні певного порогу. Так, в технічний блок не потрапляє пил, бруд і зайва волога.

У старих автомобілів фари зроблені по-іншому. У той час лампи встановлюються не такі потужні, тому точка роси може бути досягнута в холодну погоду при русі, а через холодного повітря утворюються плями. У корпусі таких фар є дренажний отвір, через яке стікає конденсат. Однак через нього всередину потрапляє пил і бруд.

Але якщо невелике кількості пара – це норма, то поява рясного запотівання стає наслідком несправності. Найчастіше це відбувається через засмічення вентиляційних отворів або пошкодження захисного скла. Це призводить до порушення циркуляції повітря і скупчення надлишкового тиску під час нагрівання та охолодження.

Точка роси може бути досягнута в будь-який момент в залежності від температури навколишнього середовища, власної температури і вологості. Запітнілі фари неправильно розсіюють світло і можуть зліпити зустрічних водіїв.

Також пітніти фари можуть через їх неправильну установку, тобто якщо порушена цілісність коробки. Тоді всередину буде надходити повітря. Також це може відбуватися, якщо водій нещільно закриє кришку при заміні лампи або неправильно накладе захисну гумову стрічку на задню частину фари.

Пошкодити фари можна при їх очищенні, адже струмінь води може порвати або розірвати кришку. Вода може замкнути контакти, що призведе до утворення іржі на електродах. Такі фари перестануть працювати – лампочки перегорять. Несправності не завжди можна полагодити, іноді доводиться повністю замінювати фару.

Share
автор
Полина

Recent Posts

Назвали найдивніші правила дорожнього руху у світі: ви будете здивовані

Правила дорожнього руху існують для безпеки, але в деяких країнах вони виглядають настільки дивно, що…

03.03.2025

Топ-5 автомобілів, які швидше за інших схильні до корозії

Іржа – один із найгірших ворогів автомобіліста. Вона не лише псує зовнішній вигляд машини, але…

03.03.2025

В Україні знову змінили правила перетину кордону: що варто знати водіям

В Україні набули чинності нові правила перетину кордону для військовозобов’язаних чоловіків, які займаються перевезенням гуманітарної…

03.03.2025

В Україні помітили ексклюзивний автомобіль Bentley вартістю 600 тисяч доларів

У столиці України з’явився рідкісний представницький седан Bentley Mulsanne W.O. Edition 2019. Ця модель була…

03.03.2025

Українцям розповіли, чи обов’язково водіям припиняти рух під час хвилини мовчання

В Україні щодня вшановують пам’ять загиблих військових та мирних громадян, які стали жертвами російської агресії.…

03.03.2025

В Україні помітили авто із нецензурним словом на номерному знаці

Жителі Дніпра звернули увагу на автомобіль, на якому замість звичайного номерного знаку було розміщене нецензурне…

02.03.2025