Дизельні двигуни витрачають менше палива, ніж бензинові, тому вони особливо популярні на вторинному ринку. Експерти виділили найнадійніші дизелі, передає «Твоя МАШИНА» .
Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi
Це дизелі покоління U, яке з’явилося в кінці минулого десятиліття. U-покоління називається D4F, і було спеціально розроблено для європейських моделей цих двох компаній. Є варіанти на 1,4, 1,5, 1,6 і 1,7 літра потужністю 90-141 к.с.
Двигуни мають чавунний блок з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Також встановлена паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. З слабких місць варто відзначити розтягнення ланцюга приблизно через 80 000 км.
Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi
2,2-літровий DTi / DDTi заслужив гарну репутацію на тлі конкурентів. Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку з двома валами і приводний ланцюгом. У паливної системи дві проблеми: складність в покупці ремкомплектов для форсунок і чутливість до якості палива.
Зате дві дворядні ланцюга розтягуються тільки через 200 000 км. Є навіть третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос. Крім того, агрегат не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати. Але якщо за мотором стежити, він прослужить довго і вірно.
Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D
Це друге покоління дизелів з системою Common Rail Toyota. Є три версії: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це чотирициліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але гільзи при цьому чавунні. Версія на 2,0 літра має потужність 126 к.с., а на 2,2 літра – від 136 до 177 к.с.
Встановлено паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1700 бар. Замість ременя – більш довговічна ланцюг ГРМ. Паливні фільтри треба міняти при кожній заміні масла.
Renault 2.0 dCi
Двигун розроблявся спільно з Nissan і отримав позначення M9R. Мотор отримав чавунний блок, турбіну із змінною геометрією і однорядну ланцюг ГРМ. Потужність складає 90-180 к.с.
Масло слід міняти кожні 15 000 км пробігу, при тому воно повинно бути якісним. Коли ланцюг почне розтягуватися, двигун буде деренчати і складніше запускатися.
Fiat 1.9 JTD
Цей двигун привніс технологічну революцію, не втративши при цьому надійність. Агрегат важить всього 125 кг. Він має міцний чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно міняти кожні 100-120 тис. Км пробігу. Проблеми виникають рідко, але зазвичай вони пов’язані з вихровими клапанами.
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…
Часто буває так, що водії-початківці вважають, що в якості першого авто їм краще підходить повнопривідний…
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…