Автомир

Назвали найкращі дизельні двигуни: надійні і довговічні

Дизельні двигуни витрачають менше палива, ніж бензинові, тому вони особливо популярні на вторинному ринку. Експерти виділили найнадійніші дизелі, передає «Твоя МАШИНА» .

Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi

Це дизелі покоління U, яке з’явилося в кінці минулого десятиліття. U-покоління називається D4F, і було спеціально розроблено для європейських моделей цих двох компаній. Є варіанти на 1,4, 1,5, 1,6 і 1,7 літра потужністю 90-141 к.с.

Двигуни мають чавунний блок з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Також встановлена ​​паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. З слабких місць варто відзначити розтягнення ланцюга приблизно через 80 000 км.

Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi

2,2-літровий DTi / DDTi заслужив гарну репутацію на тлі конкурентів. Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку з двома валами і приводний ланцюгом. У паливної системи дві проблеми: складність в покупці ремкомплектов для форсунок і чутливість до якості палива.

Зате дві дворядні ланцюга розтягуються тільки через 200 000 км. Є навіть третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос. Крім того, агрегат не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати. Але якщо за мотором стежити, він прослужить довго і вірно.

Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D

Це друге покоління дизелів з системою Common Rail Toyota. Є три версії: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це чотирициліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але гільзи при цьому чавунні. Версія на 2,0 літра має потужність 126 к.с., а на 2,2 літра – від 136 до 177 к.с.

Встановлено паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1700 бар. Замість ременя – більш довговічна ланцюг ГРМ. Паливні фільтри треба міняти при кожній заміні масла.

Renault 2.0 dCi

Двигун розроблявся спільно з Nissan і отримав позначення M9R. Мотор отримав чавунний блок, турбіну із змінною геометрією і однорядну ланцюг ГРМ. Потужність складає 90-180 к.с.

Масло слід міняти кожні 15 000 км пробігу, при тому воно повинно бути якісним. Коли ланцюг почне розтягуватися, двигун буде деренчати і складніше запускатися.

Fiat 1.9 JTD

Цей двигун привніс технологічну революцію, не втративши при цьому надійність. Агрегат важить всього 125 кг. Він має міцний чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно міняти кожні 100-120 тис. Км пробігу. Проблеми виникають рідко, але зазвичай вони пов’язані з вихровими клапанами.

Recent Posts

Правило 3/4: яку помилку при роботі з домкратом допускають більшість водіїв

Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…

21.12.2025

Чому новачкам не варто купувати авто з повним приводом

Часто буває так, що водії-початківці вважають, що в якості першого авто їм краще підходить повнопривідний…

21.12.2025

Не заправляйтесь ним: який бензин повільно «вбиває» ваш двигун

Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…

20.12.2025

ТОП-5 найнадійніших б/в кросоверів: ці машини служать роками

Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…

20.12.2025

Honda оновила Accord: зміни невеликі, але важливі

Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…

20.12.2025

Ford відкликає понад 272 тисячі автомобілів через небезпечний дефект

Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…

20.12.2025