Українським водіям доводиться стикатися з ямами, тому слід знати, як правильно їздити такими перешкодами. Про це пише «Твоя МАШИНА».
Не варто сильно розганятись на таких дорогах. На великій швидкості можна просто не встигнути помітити її та сильно в’їхати. Крім того, не можна втрачати пильності.
Друга помилка полягає в тому, що перед ямою водії намагаються загальмувати в останній момент, але все одно потрапляють до неї. Пружини в такій ситуації і так перебувають у здавленому стані, а удар стає сильнішим, ніж при звичайному русі.
Найсильніший наслідок влучення в яму – це пошкодження коліс, дисків та шин. Також з’явиться грижа або бічний поріз. Трохи менше, але все одно значно, страждають підвіска та кермо. Причому проблеми можуть бути не виявлені відразу, але вони дадуть себе знати пізніше.
Тому якщо яму не виходить об’їхати, то її треба подолати з мінімальним збитком. Потрібно знизити швидкість, але не різко, щоб інші водії встигли загальмувати та не врізалися. Якщо зменшити швидкість не виходить, потрібно зберігати прямий напрямок і постійну швидкість. Не потрібно сильніше тиснути на газ.
При спробі об’їхати яму слід пам’ятати, що зліва знаходиться смуга зустрічного руху, і ззаду також їдуть автомобілі. Не слід скидати швидкість, якщо є така можливість. Але якщо на дорозі багато маленьких ям, то треба їхати повільно і плавно.
Публікація власником Tesla Ілоном Маском у власній соцмережі X свіжого відео випробувань нової Model Y…
Гірчичний порошок, на перший погляд, є не типовим засобом для догляду за автомобілем. Однак досвідчені…
Час від часу з водіями в Україні трапляються різноманітні курйозні ситуації, серед яких інколи зустрічаються…
Конденсат на вікнах автомобіля є однією з найбільш дратівливих зимових проблем для водіїв. Інколи скло…
Якщо ви вирішили придбати вживане авто «з рук», то варто бути максимально обачним, щоб не…
Інколи власники авто в Україні забувають, що купівля машини – це лише половина справи. Далі…