З досвідом водіння у кожного автомобіліста з’являються свої звички. Тим не менш, вони не завжди корисні. Про найгірші з них розповість «Твоя МАШИНА» .
1. Утримання лівої ноги на зчепленні під час руху
Є категорія водіїв, яким простіше тримати ногу постійно на педалі зчеплення, а не переставляти її туди-сюди. Однак така звичка викликає постійний натяг троса зчеплення, яке провокує ранній знос вичавного підшипника, диска зчеплення і маховика.
2. Вижимання зчеплення на коротких зупинках без перекладу важеля на «нейтралці»
Це створює підвищену напругу на деталі вичавного підшипника і корзини зчеплення. Поступово зменшується її ефективність, прискорюється знос механізмів і важеля коробки передач.
3. Використання ручки куліси як підлокітник
Ця звичка властива таксистам, які не бояться зіпсувати орендований автомобіль. Більше запитань викликають водії, які так роблять з власною машиною. Якщо постійно тримати руку на важелі перемикання передач, то механізми КПП, які постійно піддаються збільшеному навантаженню, скорочують термін служби «механіки».
<піддаються збільшеннюtrong> 4. Їзда з порожнім баком
Деякі водії продовжують спокійно їздити, навіть коли в баку залишаються жалюгідні 5 літрів палива. Однак чим менше палива в машині, тим більше там повітря і вологи. При перепадах температур конденсат буде накопичуватися на дні паливного бака. Одного разу його стане так багато, що буде давати збої двигун, почнеться корозія стінок бака і при різких заморозках з ладу вийде вся паливна система.
5. Їзда на напівспущених колесах
Деякі водії думають, що їзда зі спущеними шинами збереже підвіску. Це глибока помилка – підвісці така звичка нічим не допоможе, зате шини та диски зносяться неабияк. А коштують вони недешево.
6. Парковка на першій передачі
Так, залишати автомобіль з включеним важелем перемикання передач вчать, щоб уникнути можливого відключення або закисання ручного гальма. Але у сучасних авто це може обернутися натравлюванням тиску з двигуна. Тоді від скочування з гірки не врятує навіть включена передача. Також може порушитися робота ГРМ, якщо при надмірному натягу ременя він перескочить хоча б на один зуб. Найгірше, якщо при залишеній передачі включити запалювання. Тоді пошкодиться чимала кількість елементів двигуна і коробки передач.
7. Швидкий старт
Після включення запалення треба постояти хвилину, щоб масло заповнило всю маслосистему двигуна і почало правильно функціонувати. Взимку цей час збільшується до 2-3 хвилин. Тим, кому ліньки посидіти кілька хвилин, загрожує потужне зношування деталей двигуна і подальший ремонт.
8. Вибір нейтральної передачі при кожній зупинці на автомобілях з АКПП
Відключаючи зчеплення двигуна з ведучими колесами, водії хочуть убезпечити оточуючих. Але якщо робити це при кожній зупинці, то знос фрикційних елементів «автомата» не змусить себе довго чекати. Крім того, якщо через забудькуватість відпустите педаль гальма, автомобіль покотиться вперед дуже повільно, з невеликим поштовхом.
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…
Дим з вихлопної труби є не тільки продуктом відходів діяльності ДВЗ, а й важливим індикатором…
Електромобілі міцно займають свою нішу на ринку, проте гібридні технології продовжують привертати увагу покупців, які…
В Україні спостерігається істотний обвал продажів дизельних автомобілів. Як повідомляє асоціація «Укравтопром», у жовтні було…
Щороку в Україні трапляються близько двох сотень тисяч ДТП, кожна десята - з потерпілими. Аварійні…