Більшість людей знають, що у будь-якого автомобільного, мотоциклетного чи велосипедного колеса є всього один єдиний золотник. Однак, бувають колеса з двома ніпелями. Насправді це хитре технічне рішення, яке по ряду причин не знайшло широкого застосування.
Був період, коли ряд виробників покришок активно просували ідею двокамерних коліс. Передбачалося, що подвійна камера підвищить надійність автомобільного колеса, а також дозволить продовжувати рух навіть при проколі зовнішньої камери. Виробництвом двокамерних шин займалися в першу чергу компанії Goodyear і Bridgestone. Передбачалося, що такі шини знайдуть широке застосування на ринку позашляховиків. Правда, з появою і поширенням безкамерних покришок, всі ці ідеї так і не пішли в маси.
Колеса з двома ніпелями знайшли широке застосування в автоспорті, в першу чергу в швидкісних гонках, але ось тільки два ніпеля використовувалися для підключення відразу двох насосів, прискорюючи тим самим процес накачування. Крім того, поки один золотник використовується для накачування, другий можна використовувати для перевірки тиску в покришці. Таке технологічне рішення іноді використовують і тюнери в цілком звичайних «доопрацьованих» автомобілях.
Якщо ви користуєтесь бюджетними автомобілями, то напевне знаєте, що такі моделі зазвичай виробляються з переднім…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…
Поліція Сумщини звернулась до водіїв з застереженням щодо участі у сумнівних угодах щодо пригону вживаних…
Ціни на бензин в Україні і так непомірно високі, та й ще продовжують постійно підвищуватись.…
Практично кожен водій може потрапити в ДТП, хоча б тому, що аварія може статись з…