Більшість людей знають, що у будь-якого автомобільного, мотоциклетного чи велосипедного колеса є всього один єдиний золотник. Однак, бувають колеса з двома ніпелями. Насправді це хитре технічне рішення, яке по ряду причин не знайшло широкого застосування.
Був період, коли ряд виробників покришок активно просували ідею двокамерних коліс. Передбачалося, що подвійна камера підвищить надійність автомобільного колеса, а також дозволить продовжувати рух навіть при проколі зовнішньої камери. Виробництвом двокамерних шин займалися в першу чергу компанії Goodyear і Bridgestone. Передбачалося, що такі шини знайдуть широке застосування на ринку позашляховиків. Правда, з появою і поширенням безкамерних покришок, всі ці ідеї так і не пішли в маси.
Колеса з двома ніпелями знайшли широке застосування в автоспорті, в першу чергу в швидкісних гонках, але ось тільки два ніпеля використовувалися для підключення відразу двох насосів, прискорюючи тим самим процес накачування. Крім того, поки один золотник використовується для накачування, другий можна використовувати для перевірки тиску в покришці. Таке технологічне рішення іноді використовують і тюнери в цілком звичайних «доопрацьованих» автомобілях.
У пошуках доступних і надійних спортивних автомобілів ви опинилися в потрібному місці. Експерти TopSpeed склали…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими в Україні, як і кросовери. Українські водії в таких машинах…
Купівля уживаного автомобіля може бути привабливим рішенням, особливо якщо ви виявите вигідну пропозицію, але іноді…
Існує стереотип, що водії автомобілів BMW є найбільш відв'язними хуліганами на дорогах. Аналогічна репутація у…
Американський автоблогер і механік із 56-річним стажем Скотті Кілмер звернув увагу на важливий аспект експлуатації…
Надійність завжди залишається однією з ключових якостей автомобіля. Mazda, як і майже всі японські автовиробники,…