Більшість людей знають, що у будь-якого автомобільного, мотоциклетного чи велосипедного колеса є всього один єдиний золотник. Однак, бувають колеса з двома ніпелями. Насправді це хитре технічне рішення, яке по ряду причин не знайшло широкого застосування.
Був період, коли ряд виробників покришок активно просували ідею двокамерних коліс. Передбачалося, що подвійна камера підвищить надійність автомобільного колеса, а також дозволить продовжувати рух навіть при проколі зовнішньої камери. Виробництвом двокамерних шин займалися в першу чергу компанії Goodyear і Bridgestone. Передбачалося, що такі шини знайдуть широке застосування на ринку позашляховиків. Правда, з появою і поширенням безкамерних покришок, всі ці ідеї так і не пішли в маси.
Колеса з двома ніпелями знайшли широке застосування в автоспорті, в першу чергу в швидкісних гонках, але ось тільки два ніпеля використовувалися для підключення відразу двох насосів, прискорюючи тим самим процес накачування. Крім того, поки один золотник використовується для накачування, другий можна використовувати для перевірки тиску в покришці. Таке технологічне рішення іноді використовують і тюнери в цілком звичайних «доопрацьованих» автомобілях.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…