Більшість людей знають, що у будь-якого автомобільного, мотоциклетного чи велосипедного колеса є всього один єдиний золотник. Однак, бувають колеса з двома ніпелями. Насправді це хитре технічне рішення, яке по ряду причин не знайшло широкого застосування.
Був період, коли ряд виробників покришок активно просували ідею двокамерних коліс. Передбачалося, що подвійна камера підвищить надійність автомобільного колеса, а також дозволить продовжувати рух навіть при проколі зовнішньої камери. Виробництвом двокамерних шин займалися в першу чергу компанії Goodyear і Bridgestone. Передбачалося, що такі шини знайдуть широке застосування на ринку позашляховиків. Правда, з появою і поширенням безкамерних покришок, всі ці ідеї так і не пішли в маси.
Колеса з двома ніпелями знайшли широке застосування в автоспорті, в першу чергу в швидкісних гонках, але ось тільки два ніпеля використовувалися для підключення відразу двох насосів, прискорюючи тим самим процес накачування. Крім того, поки один золотник використовується для накачування, другий можна використовувати для перевірки тиску в покришці. Таке технологічне рішення іноді використовують і тюнери в цілком звичайних «доопрацьованих» автомобілях.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…