Більшість людей знають, що у будь-якого автомобільного, мотоциклетного чи велосипедного колеса є всього один єдиний золотник. Однак, бувають колеса з двома ніпелями. Насправді це хитре технічне рішення, яке по ряду причин не знайшло широкого застосування.
Був період, коли ряд виробників покришок активно просували ідею двокамерних коліс. Передбачалося, що подвійна камера підвищить надійність автомобільного колеса, а також дозволить продовжувати рух навіть при проколі зовнішньої камери. Виробництвом двокамерних шин займалися в першу чергу компанії Goodyear і Bridgestone. Передбачалося, що такі шини знайдуть широке застосування на ринку позашляховиків. Правда, з появою і поширенням безкамерних покришок, всі ці ідеї так і не пішли в маси.
Колеса з двома ніпелями знайшли широке застосування в автоспорті, в першу чергу в швидкісних гонках, але ось тільки два ніпеля використовувалися для підключення відразу двох насосів, прискорюючи тим самим процес накачування. Крім того, поки один золотник використовується для накачування, другий можна використовувати для перевірки тиску в покришці. Таке технологічне рішення іноді використовують і тюнери в цілком звичайних «доопрацьованих» автомобілях.
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…
В Україні жорстко карають водіїв, які сідають за кермо у нетверезому стані або відмовляються проходити…