Різниця між літніми, зимовими і всесезонними шинами – в особливостях малюнка протектора і складі гумової суміші, що в підсумку визначає їх експлуатаційні якості.
Літні шини
Як правило, літні шини мають досить гладкий малюнок протектора, без великих і масивних блоків, з мінімальною кількістю прорізів-насічок, але з широкими канавками для відведення води. Крім того, в гумову суміш додають компонент «силіка», який дозволяє зробити гуму м’якше: це одночасно поліпшує зчеплення шини з дорогою і знижує витрату палива. Нарешті, конструктори шин ретельно борються з неприємними шумами і гулом під час їзди: використовуються різні блоки, а водовідвідні канавки отримують пористу структуру.
Зимові шини
Зимові шини помітно відрізняються навіть візуально: протектор має масу блок-шашок з гострими краями і додатково порізаний різними насічками і прорізами – вони називаються «ламелі». Сьогодні використовуються прямі і звивисті ламелі: останні додатково забезпечують можливість самоблокування при різкому розгоні або в повороті. Крім того, відрізняється склад гуми: крім «силіки», також додають різні масла (все для м’якості гуми в мороз), а часом навіть екзотику у вигляді кокосової стружки (така реалізація функції мікрошипів). Нарешті, зустрічаються і шиповані зимові шини, які мають численні «гвоздики»-шипи, розташовані на поверхні протектора.
Всесезонні шини
Всесезонні шини являють собою щось середнє між першим і другим типом. При швидкій їзді жарким літом вона поступиться хорошій літній покришці. А суворою зимою на снігу або на льоду програють зимовій шині в гальмуванні і чіткості управління. Але для неквапливих акуратних водіїв, для автомобілів з повним приводом всесезонні шини можуть стати «золотою серединою».
Що таке шиповані зимові шини і наскільки вони потрібні?
Шиповані зимові шини – це шини для складних зимових умов експлуатації: сильний мороз, багато снігу і льоду, постійно заметені дороги. Такі шини відрізняються присутністю в протекторі «цвяшків»-шипів. Якщо Вам частіше доводиться їздити по більш-менш очищеному асфальті або по легкому сніжному нальоту, то цілком достатньо звичайних зимових шин. Також недоліком шипованих шин є: гучність і підвищена витрата палива, не дуже хорошу поведінку на сухому і чистому асфальті. Також, з часом, частина шипів втрачається, після чого падає ефективність гальмування і рівень зчеплення з дорогою.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…