Автомобільні експерти склали список вживаних автомобілів, витрати на обслуговування яких нададуть серйозний вплив на домашній бюджет.
Мерседес S клас (W220)
Найбільш проблемною для кишені власника є підвіска машини, яка хоч і гарантує великий комфорт, але робить це винятково за рахунок складної конструкції.
Автомобілі Mercedes оснащувалися системою Airmatic, тобто пневматичною підвіскою на основі компресорів. Якщо система виходить з ладу – ремонт виявиться важким і дорогим. Більшість автомобілів Mercedes S-класу мають цей тип підвіски, але можна також знайти приклади з Active Body Control.
Ford Mondeo III 2.0 TDCi
Експлуатація 2-літрового дизеля може виявитися дорогою справою. Основна проблема – дорогі форсунки. У разі виходу з ладу системи упорскування слід враховувати витрати, які, у багатьох випадках, складають половину вартості автомобіля. До того ж у Mondeo зустрічаються стандартні проблеми з турбокомпресором і двохмасовим маховиком.
Автомобілі з дизельним двигуном Isusu 3.0.
Третє місце розділили між собою кілька машин, оснащених дизельним агрегатом 3.0 від Isusu, який, незважаючи на свої неймовірні переваги, пов’язані з динамікою, виявився невдалим. Двигун дістався Opel Signum, Vectra, Renault Vel Satis, Espace і Saab 9-5. У кожного виробника було різне маркування (CDTI, dCi, TiD), але насправді це одна і та ж конструкція, яка має певний недолік, що полягає в опусканні гільз циліндрів і, як наслідок, перегрів ДВС.
Range Rover (P38)
Range Rover другого покоління, що випускався в період з 1994 по 2001 рік є чудовим автомобілем класу люкс з високими позашляховими якостями. Але його надійність залишає бажати кращого. Найдешевші екземпляри можуть виявитися проблемними через складну підвіску. Її ремонт, в разі використання оригінальних запчастин, обійдеться недешево.
Audi A8 з дизельним двигуном
У лінійку моделі входять три дизельні агрегати: два варіанти V6 2.5 TDI потужністю 150 і 180 к.с. і найбільш технологічний двигун 3.3 TDI потужністю 224 к.с., який вражав своєю продуктивністю.
На жаль, несправності не обійшли жоден дизель в лінійці A8. У більш слабкої версії 2.5 TDI була проблема з розподільними валами. Крім того, у цього двигуна є складнощі з вентиляцією картера, ТНВД і системою змащення, але варіант потужністю 180 к.с., що з’явився в 2004 році, виявився позбавлений проблем з розподільними валами.
Двигун V8 3.3 TDI з подвійним наддувом, оснащений системою Common Rail, крім високої продуктивності не має інших переваг, а найбільша проблема пов’язана з дорогим обслуговуванням. Також в Audi A8 може знадобитися дорогий ремонт підвіски, електроніки і є деякі проблеми з коробкою передач.
Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…
Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…
Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…
TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…