Автомобільні експерти склали список вживаних автомобілів, витрати на обслуговування яких нададуть серйозний вплив на домашній бюджет.
Мерседес S клас (W220)
Найбільш проблемною для кишені власника є підвіска машини, яка хоч і гарантує великий комфорт, але робить це винятково за рахунок складної конструкції.
Автомобілі Mercedes оснащувалися системою Airmatic, тобто пневматичною підвіскою на основі компресорів. Якщо система виходить з ладу – ремонт виявиться важким і дорогим. Більшість автомобілів Mercedes S-класу мають цей тип підвіски, але можна також знайти приклади з Active Body Control.
Ford Mondeo III 2.0 TDCi
Експлуатація 2-літрового дизеля може виявитися дорогою справою. Основна проблема – дорогі форсунки. У разі виходу з ладу системи упорскування слід враховувати витрати, які, у багатьох випадках, складають половину вартості автомобіля. До того ж у Mondeo зустрічаються стандартні проблеми з турбокомпресором і двохмасовим маховиком.
Автомобілі з дизельним двигуном Isusu 3.0.
Третє місце розділили між собою кілька машин, оснащених дизельним агрегатом 3.0 від Isusu, який, незважаючи на свої неймовірні переваги, пов’язані з динамікою, виявився невдалим. Двигун дістався Opel Signum, Vectra, Renault Vel Satis, Espace і Saab 9-5. У кожного виробника було різне маркування (CDTI, dCi, TiD), але насправді це одна і та ж конструкція, яка має певний недолік, що полягає в опусканні гільз циліндрів і, як наслідок, перегрів ДВС.
Range Rover (P38)
Range Rover другого покоління, що випускався в період з 1994 по 2001 рік є чудовим автомобілем класу люкс з високими позашляховими якостями. Але його надійність залишає бажати кращого. Найдешевші екземпляри можуть виявитися проблемними через складну підвіску. Її ремонт, в разі використання оригінальних запчастин, обійдеться недешево.
Audi A8 з дизельним двигуном
У лінійку моделі входять три дизельні агрегати: два варіанти V6 2.5 TDI потужністю 150 і 180 к.с. і найбільш технологічний двигун 3.3 TDI потужністю 224 к.с., який вражав своєю продуктивністю.
На жаль, несправності не обійшли жоден дизель в лінійці A8. У більш слабкої версії 2.5 TDI була проблема з розподільними валами. Крім того, у цього двигуна є складнощі з вентиляцією картера, ТНВД і системою змащення, але варіант потужністю 180 к.с., що з’явився в 2004 році, виявився позбавлений проблем з розподільними валами.
Двигун V8 3.3 TDI з подвійним наддувом, оснащений системою Common Rail, крім високої продуктивності не має інших переваг, а найбільша проблема пов’язана з дорогим обслуговуванням. Також в Audi A8 може знадобитися дорогий ремонт підвіски, електроніки і є деякі проблеми з коробкою передач.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…