Статьи

Назвали топ-5 автомобілів, які можуть розорити своїх власників

Автомобільні експерти склали список вживаних автомобілів, витрати на обслуговування яких нададуть серйозний вплив на домашній бюджет.

Мерседес S клас (W220)

Найбільш проблемною для кишені власника є підвіска машини, яка хоч і гарантує великий комфорт, але робить це винятково за рахунок складної конструкції.
Автомобілі Mercedes оснащувалися системою Airmatic, тобто пневматичною підвіскою на основі компресорів. Якщо система виходить з ладу – ремонт виявиться важким і дорогим. Більшість автомобілів Mercedes S-класу мають цей тип підвіски, але можна також знайти приклади з Active Body Control.

Ford Mondeo III 2.0 TDCi

Експлуатація 2-літрового дизеля може виявитися дорогою справою. Основна проблема – дорогі форсунки. У разі виходу з ладу системи упорскування слід враховувати витрати, які, у багатьох випадках, складають половину вартості автомобіля. До того ж у Mondeo зустрічаються стандартні проблеми з турбокомпресором і двохмасовим маховиком.

Автомобілі з дизельним двигуном Isusu 3.0.

Третє місце розділили між собою кілька машин, оснащених дизельним агрегатом 3.0 від Isusu, який, незважаючи на свої неймовірні переваги, пов’язані з динамікою, виявився невдалим. Двигун дістався Opel Signum, Vectra, Renault Vel Satis, Espace і Saab 9-5. У кожного виробника було різне маркування (CDTI, dCi, TiD), але насправді це одна і та ж конструкція, яка має певний недолік, що полягає в опусканні гільз циліндрів і, як наслідок, перегрів ДВС.

Range Rover (P38)

Range Rover другого покоління, що випускався в період з 1994 по 2001 рік є чудовим автомобілем класу люкс з високими позашляховими якостями. Але його надійність залишає бажати кращого. Найдешевші екземпляри можуть виявитися проблемними через складну підвіску. Її ремонт, в разі використання оригінальних запчастин, обійдеться недешево.

Audi A8 з дизельним двигуном

У лінійку моделі входять три дизельні агрегати: два варіанти V6 2.5 TDI потужністю 150 і 180 к.с. і найбільш технологічний двигун 3.3 TDI потужністю 224 к.с., який вражав своєю продуктивністю.

На жаль, несправності не обійшли жоден дизель в лінійці A8. У більш слабкої версії 2.5 TDI була проблема з розподільними валами. Крім того, у цього двигуна є складнощі з вентиляцією картера, ТНВД і системою змащення, але варіант потужністю 180 к.с., що з’явився в 2004 році, виявився позбавлений проблем з розподільними валами.

Двигун V8 3.3 TDI з подвійним наддувом, оснащений системою Common Rail, крім високої продуктивності не має інших переваг, а найбільша проблема пов’язана з дорогим обслуговуванням. Також в Audi A8 може знадобитися дорогий ремонт підвіски, електроніки і є деякі проблеми з коробкою передач.

Recent Posts

На критично важливій трасі Одеса-Рені відновили рух

Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…

22.12.2025

Названо випадки, коли поліція має право вимагати від водія вийти з авто

В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…

22.12.2025

Suzuki готує новий дешевий кросовер: подробиці

Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…

22.12.2025

Популярний кросовер Volkswagen з’явився в оновленому вигляді: фото

В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…

22.12.2025

Водіям американських авто в Україні загрожують штраф, арешт або позбавлення прав

Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…

22.12.2025

ТОП-5 бюджетних кросоверів 2025 року за версією J.D. Power

Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…

22.12.2025