Статьи

Назвали топ-5 автомобілів, які можуть розорити своїх власників

Автомобільні експерти склали список вживаних автомобілів, витрати на обслуговування яких нададуть серйозний вплив на домашній бюджет.

Мерседес S клас (W220)

Найбільш проблемною для кишені власника є підвіска машини, яка хоч і гарантує великий комфорт, але робить це винятково за рахунок складної конструкції.
Автомобілі Mercedes оснащувалися системою Airmatic, тобто пневматичною підвіскою на основі компресорів. Якщо система виходить з ладу – ремонт виявиться важким і дорогим. Більшість автомобілів Mercedes S-класу мають цей тип підвіски, але можна також знайти приклади з Active Body Control.

Ford Mondeo III 2.0 TDCi

Експлуатація 2-літрового дизеля може виявитися дорогою справою. Основна проблема – дорогі форсунки. У разі виходу з ладу системи упорскування слід враховувати витрати, які, у багатьох випадках, складають половину вартості автомобіля. До того ж у Mondeo зустрічаються стандартні проблеми з турбокомпресором і двохмасовим маховиком.

Автомобілі з дизельним двигуном Isusu 3.0.

Третє місце розділили між собою кілька машин, оснащених дизельним агрегатом 3.0 від Isusu, який, незважаючи на свої неймовірні переваги, пов’язані з динамікою, виявився невдалим. Двигун дістався Opel Signum, Vectra, Renault Vel Satis, Espace і Saab 9-5. У кожного виробника було різне маркування (CDTI, dCi, TiD), але насправді це одна і та ж конструкція, яка має певний недолік, що полягає в опусканні гільз циліндрів і, як наслідок, перегрів ДВС.

Range Rover (P38)

Range Rover другого покоління, що випускався в період з 1994 по 2001 рік є чудовим автомобілем класу люкс з високими позашляховими якостями. Але його надійність залишає бажати кращого. Найдешевші екземпляри можуть виявитися проблемними через складну підвіску. Її ремонт, в разі використання оригінальних запчастин, обійдеться недешево.

Audi A8 з дизельним двигуном

У лінійку моделі входять три дизельні агрегати: два варіанти V6 2.5 TDI потужністю 150 і 180 к.с. і найбільш технологічний двигун 3.3 TDI потужністю 224 к.с., який вражав своєю продуктивністю.

На жаль, несправності не обійшли жоден дизель в лінійці A8. У більш слабкої версії 2.5 TDI була проблема з розподільними валами. Крім того, у цього двигуна є складнощі з вентиляцією картера, ТНВД і системою змащення, але варіант потужністю 180 к.с., що з’явився в 2004 році, виявився позбавлений проблем з розподільними валами.

Двигун V8 3.3 TDI з подвійним наддувом, оснащений системою Common Rail, крім високої продуктивності не має інших переваг, а найбільша проблема пов’язана з дорогим обслуговуванням. Також в Audi A8 може знадобитися дорогий ремонт підвіски, електроніки і є деякі проблеми з коробкою передач.

Recent Posts

Що потрібно покласти в багажник автомобіля до приходу зими: водієві на замітку

Майбутня зима несе з собою водіям масу ризиків і загроз, до яких слід бути готовими…

25.11.2024

Надійні німецькі кросовери: ТОП-6 компактних моделей

Німецькі виробники ще тридцять років тому і не думали про виробництво кросоверів або позашляховиків, але…

25.11.2024

Чому не можна глушити двигун одразу після зупинки автомобіля: механік дав відповідь

Багато українських водіїв у метушні звикли глушити мотор свого автомобіля одразу, щойно припаркуються. Вважається, що…

25.11.2024

Секретний лайфхак із ключами автомобіля, який рятує водіям життя

TikTok-блогер carknowledge розкрив водіям маловідомий лайфхак, який в екстреній ситуації може без перебільшення врятувати життя.…

25.11.2024

Безхатько з ТЦК купив іномарку в 150 разів дешевше за ринкову вартість

Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…

25.11.2024

Які оберти найнебезпечніші для двигуна сучасного автомобіля: механік дав відповідь

Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…

25.11.2024