Статьи

Назвали топ-5 автомобілів, які можуть розорити своїх власників

Автомобільні експерти склали список вживаних автомобілів, витрати на обслуговування яких нададуть серйозний вплив на домашній бюджет.

Мерседес S клас (W220)

Найбільш проблемною для кишені власника є підвіска машини, яка хоч і гарантує великий комфорт, але робить це винятково за рахунок складної конструкції.
Автомобілі Mercedes оснащувалися системою Airmatic, тобто пневматичною підвіскою на основі компресорів. Якщо система виходить з ладу – ремонт виявиться важким і дорогим. Більшість автомобілів Mercedes S-класу мають цей тип підвіски, але можна також знайти приклади з Active Body Control.

Ford Mondeo III 2.0 TDCi

Експлуатація 2-літрового дизеля може виявитися дорогою справою. Основна проблема – дорогі форсунки. У разі виходу з ладу системи упорскування слід враховувати витрати, які, у багатьох випадках, складають половину вартості автомобіля. До того ж у Mondeo зустрічаються стандартні проблеми з турбокомпресором і двохмасовим маховиком.

Автомобілі з дизельним двигуном Isusu 3.0.

Третє місце розділили між собою кілька машин, оснащених дизельним агрегатом 3.0 від Isusu, який, незважаючи на свої неймовірні переваги, пов’язані з динамікою, виявився невдалим. Двигун дістався Opel Signum, Vectra, Renault Vel Satis, Espace і Saab 9-5. У кожного виробника було різне маркування (CDTI, dCi, TiD), але насправді це одна і та ж конструкція, яка має певний недолік, що полягає в опусканні гільз циліндрів і, як наслідок, перегрів ДВС.

Range Rover (P38)

Range Rover другого покоління, що випускався в період з 1994 по 2001 рік є чудовим автомобілем класу люкс з високими позашляховими якостями. Але його надійність залишає бажати кращого. Найдешевші екземпляри можуть виявитися проблемними через складну підвіску. Її ремонт, в разі використання оригінальних запчастин, обійдеться недешево.

Audi A8 з дизельним двигуном

У лінійку моделі входять три дизельні агрегати: два варіанти V6 2.5 TDI потужністю 150 і 180 к.с. і найбільш технологічний двигун 3.3 TDI потужністю 224 к.с., який вражав своєю продуктивністю.

На жаль, несправності не обійшли жоден дизель в лінійці A8. У більш слабкої версії 2.5 TDI була проблема з розподільними валами. Крім того, у цього двигуна є складнощі з вентиляцією картера, ТНВД і системою змащення, але варіант потужністю 180 к.с., що з’явився в 2004 році, виявився позбавлений проблем з розподільними валами.

Двигун V8 3.3 TDI з подвійним наддувом, оснащений системою Common Rail, крім високої продуктивності не має інших переваг, а найбільша проблема пов’язана з дорогим обслуговуванням. Також в Audi A8 може знадобитися дорогий ремонт підвіски, електроніки і є деякі проблеми з коробкою передач.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025