Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн серед причин виникнення паливної кризи в Україні назвав війну та знищення інфраструктури.
Як повідомив експерт під час брифінгу, за один день було знищено систему забезпечення країни нафтопродуктами, бо майже 100% імпорту та 80% споживання пального Україні припадало на білорусь, росію та море.
“Одного дня ми втратили всі ці джерела і ринок був змушений перебудовуватися на постачання із західного кордону”, – зазначив Куюн.
Крім того, немає відповідної логістики перевезення таких значних обсягів бензину та дизельного палива. І проблема лежить не в комерційній площині, а в політичній, оскільки без сприяння урядами європейських країн це завдання вирішується дуже складно та дуже довго.
“Без політичного сприяння, без сприяння урядів європейських країн це завдання вирішується дуже складно і дуже довго. Уряд України вже ініціював кілька зустрічей з нашими потенційними постачальниками, урядами цих країн – це Польща, Румунія, Німеччина. Ці консультації вже розпочалися і сподіваємося, що це дасть той необхідний імпульс, коли політики скоординують бізнес своїх країн для того, щоб акцентувати увагу на важливості українського напряму”, – розповів експерт.
За його словами, криза піде на спад ближче до кінця травня, після налагодження логістики постачання палива.
“Єдине, що потрібно – побудувати цю транспортну логістику. Я сподіваюся, що до кінця травня ця криза трохи піде на спад. Я не думаю, що вдасться повністю ліквідувати дефіцит, але не буде таких жорстких обмежень, які існують сьогодні”, – зазначив Куюн.
Експерт додав, що побудувати надійну систему постачання палива із Заходу вдасться у найближчі два місяці.
“Я думаю, що до червня ми маємо вийти на режим, коли буде збільшено ліміти на паливо до 20-30 літрів у бак. Повністю побудувати надійну систему, я сподіваюся, вдасться в найближчі два місяці”, – розповів енергетичний експерт.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…