Після відмови України від постачання палива з Росії та Білорусі у країні виник дефіцит. На АЗС спостерігаються багатокілометрові черги. Експерти пояснили, чому паливна криза в Україні затягнеться.
Кременчуцький НПЗ покривав 20% потреб України в паливі. Інші 80% надходили з РФ та РБ. Відновлення поставок із Росії та Білорусі зі зрозумілих причин неможливе. Підприємство у Кременчуці не зможе відновити роботу раніше, ніж за рік. Завод був сильно зруйнований внаслідок кількох атак рашистів.
Резервні сховища палива також зазнали руйнувань. Тепер усі постачання палива в Україну йдуть з Європи. Але тут є нюанси. Росія заблокувала українські порти. Усі логістичні ланцюжки були переорієнтовані на автомобільні та залізничні перевезення.
Танкери з паливом прибувають до Польщі та Румунії. Далі за допомогою залізничних перевезень паливо доставляють на кордон та перевантажують на українські потяги. Справа в тому, що у країнах різні залізничні колії. Це створює додаткові затримки у поставці.
Для доставки палива використовують бензовози. Усього потрібно близько 3500-3700 машин. Однак поки що є лише 1500 і вони не справляються із завданням.
Також не варто забувати про бюрократичні моменти – страхування та оформлення документів для водія.
Усі ці проблеми посилюють період дефіциту палива в Україні. Уряд має вирішити їх і лише тоді проблему вдасться викорінити.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…