Статті

Водіям розповіли, що в авто вразливе до високих температур літньої спеки

Автомобільні експерти розповіли про те, як вберегти себе і машину від шкоди, які несуть нам досягнення сучасних технологій. Втім, автовласнику під силу завчасно нейтралізувати потенційну загрозу, йдеться в матеріалі Авто24.

Смартфон (навігатор) на торпедо.

Гаджет, який ми часто закріплюємо на лобовому склі або тримаємо на полиці торпедо, зазнає нагріву від двох чинників. Прилад гріється від роботи власної батареї й від сонця, промені якого поникають через лобове скло. Знизу додає жару розігріте не сонці торпедо. Надмірний нагрів скорочує життя батареї смартфона (навігатора) і може навіть призвести до деформації корпусу та пожежі.

Охоронна система

Останнім часом в Україні були прикрі випадки деформації корпусів охоронних систем – від високої температури. Причому трапляється це з професійно інстальованими “сигналками”. Причина – використання конструкційних матеріалів з невідповідними характеристиками. Наслідки тут сумні: пошкоджується електронна схема, автомобіль не реагує на брелок і маніпуляції із замком запалювання. Найстрашніше те, що може статися коротке замикання і пожежа.

Кондиціонер

Потужність сучасних кондиціонерів така, що через перепад температур у сильну спеку іноді тріскається лобове скло. Тому після стоянки машини на сонці перш за все салон треба провітрити, а потім уже вмикати кондиціонер (систему клімат-контролю).

ГБО (газобалонне обладнання)

Скраплений нафтовий газ (він же LPG, він же пропан-бутан) при несправній апаратурі газового балону на борту автомобіля може спричинити так неприємне явище, як спрацювання аварійного клапану. Справа у тому, що від перегріву на сонці у балоні підвищується тиск. Для компенсації цього ефекту балон ГБО слід заправляти газом лише на 80 % об’єму – і за цим слідкує так званий мультиклапан.

Але якщо ГБО давно не обслуговували, цей клапан часто не спрацьовує, і заправник на радість водієві “задуває” балон на всі 100%. Коли тиск у балоні після нагріву зростає, для розширення газоподібної фракції пропан-бутану місця немає. Тоді спеціальний клапан скидання тиску з шумом випускає зайвий газ в атмосферу. А якщо такий клапан відсутній або теж несправний, балон деформується або навіть вибухає. Наша порада: не залишайте машину з повним балоном на відкритій стоянці влітку. І бодай раз у кілька років перевіряйте ваше ГБО.

Аерозольний балончик

Ті чи інші препарати у зручній аерозольній упаковці ми почали постійно возити у машині не так давно. Засіб для очищення скла, поліроль торпедо, універсальне мастило та інша автохімія тепер часто зберігається не на гаражній полиці, а в бардачку, кишені дверей чи в багажнику. Але на період спеки такі предмети краще залишати вдома.

Recent Posts

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025