Мало хто знає, що моделі Renault 12, 18 і Fuego, 15 і 17 об’єднує одна платформа і однакова колісна база — 2441 мм.
Почнемо з Renault 12, який вироблявся з 1969 до 1980 р. у Франції і до 2000 р. у Туреччині. Машини пропонувалися з кузовами седан, універсал та фургон. Крім того, на наших теренах популярність отримала ліцензійна румунська модель Dacia 1310, що випускалася до 2004 р., а в ролі пікапа — до 2006 р.
За всі роки тільки машин Renault 12 було складено понад 2,6 млн екз. Автомобілі оснащували бензиновим мотором 1289 см куб. на 60 к.с., який забезпечував максимальну швидкість 145 км/год. Пізніше з’явилася версія Gordini — із двигуном в 1565 см куб. і двома двокамерними карбюраторами Weber — потужністю 145 к.с.
Зрештою на зміну «12-й» прийшла модель Renault 18. Вона випускалася як седан і універсал з 1978 до 1989 року і стала по-справжньому всесвітньою, оскільки вироблялася в 10 країнах на чотирьох континентах, зокрема в Аргентині та Австралії. Модель пропонували з бензиновими моторами 1,4 і 1,6 л, зокрема турбо на 110 к.с., а також з 2,0-літровим дизелем на 88 к.с. Загалом випущено 2 028 964 автомобілі.
Далі йде Renault Fuego. Цей тридверний спортивний ліфтбек випускався з 1980 до 1986 року. І нехай цих машин було виготовлено не так багато, як попередніх — 265 367 од. — вони увійшли в історію носіями низки передових рішень. Почнемо з того, що кузов Fuego випробовували в аеродинамічній трубі, завдяки чому коефіцієнт Сх становив лише 0,32 – 0,35.
Ця машина також однією з перших отримала центральний замок з дистанційним керуванням і кнопки магнітоли на кермовому колесі. І нарешті — «Вогонь», а саме так перекладається з іспанської Fuego, став одним з найшвидших серійних турбодизельних автомобілів. 2,1-літровий агрегат на 88 к.с. розганяв машину до 180 км/год. Машини також пропонувалися з бензиновими агрегатами на 1,4 л (63 к.с.), 1,6л (96 к.с.) і 2,0 л (110 к.с.). Найпотужнішою стала версія Turbo — зі 132-сильним мотором на 1,6 л.
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…