Можливо, це тяжка спадщина епохи “зрівнялівки” та дефіциту, можливо, це якісь комплекси, можливо, слов’янський розмах і сибаритство. Але факт: вмовити сісти пересічного українського громадянина у машинку класу “горбатого” “Запорожця” дуже і дуже непросто.
За нинішньою офіційною класифікацією це А-клас або city cars (міські автомобілі) – довжиною до 3,4 – 3,7 м. Хоча у минулих поколіннях в цей розмір легко вписувалися також транспортні засоби В-класу. Певно, маленьких машинок – економічних, екологічних, раціональних з точки зору використання міського простору – на наших вулицях було б більше, якби за ними не тягнувся шлейф давно “недіючих” стереотипів.
В маленькій машині затісно
Відверта неправда – принаймні, щодо водія та переднього пасажира. Внаслідок особливостей компоновки (маленькі колеса, висока посадка, тонкі сидіння, торпедо та оздоблення без зайвої “пухкості”) в деяких моделях без дискомфорту їдуть і четверо дорослих. Але багажник при цьому буде символічний – до 100 л (у походному стані).
Маленька машина не годиться для перевезення багажу
У багатьох моделях – годиться, але за рахунок пасажирів. По-перше, заднє сидіння зазвичай можна зсувати вперед-назад (15 – 20 см), щоб збільшити багажник при відсутності дорослих задніх пасажирів. По-друге, його можна скласти або прибрати геть – і міська машинка перетворюється на такий собі фургончик корисним об’ємом понад 1000 м куб. Для перевезення довгих предметів складається спинка переднього сидіння.
Маленька машина коштує дешево
Дешевше великої, це правда. Але щоб зовсім дешево – то ні. Якщо автомобіль №1 удвічі коротший за автомобіль №2 і удвічі легший за нього, то зовсім необов’язково перший буде удвічі дешевше другого. Адже сконструювати, випробовувати та поставити на конвеєр коштує приблизно однаково що для малої, що для великої машини. А різниця у розмірах та у вазі деталей відбивається на ціні ледь помітно – принаймні, менше, ніж престижність бренду та багатство комплектації. Тобто щоб зекономити на розмірах машини, треба не аби як постаратися. Але можна.
Маленька машина – жіноча
Навіть ті жінки, які не таврують цю тезу сексизмом, часто ображаються: нам потрібні великі і міцні машини! Щодо міцних ми поговоримо нижче, а щодо бажання великих машин… Цілком справедливо жінки хочуть довести, що їм під силу кермувати не лише маленькими машинками, а і великим транспортом.
Маленька машина не така міцна, як велика
Якщо мати на увазі перевантаження та швидку їзду по вибоїнах – так, міні-машинка розвалиться набагато швидше, ніж “гольф”-клас. Тому що вона хоча й має звичну і для С-сегменту вантажопідйомність 350 – 400 кг, але за умови експлуатації на більш-менш рівному асфальті.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…