Статті

Назвали топ-5 міфів про маленькі автомобілі: даремно ми їх не любимо

Можливо, це тяжка спадщина епохи “зрівнялівки” та дефіциту, можливо, це якісь комплекси, можливо, слов’янський розмах і сибаритство. Але факт: вмовити сісти пересічного українського громадянина у машинку класу “горбатого” “Запорожця” дуже і дуже непросто.

За нинішньою офіційною класифікацією це А-клас або city cars (міські автомобілі) – довжиною до 3,4 – 3,7 м. Хоча у минулих поколіннях в цей розмір легко вписувалися також транспортні засоби В-класу. Певно, маленьких машинок – економічних, екологічних, раціональних з точки зору використання міського простору – на наших вулицях було б більше, якби за ними не тягнувся шлейф давно “недіючих” стереотипів.

В маленькій машині затісно

Відверта неправда – принаймні, щодо водія та переднього пасажира. Внаслідок особливостей компоновки (маленькі колеса, висока посадка, тонкі сидіння, торпедо та оздоблення без зайвої “пухкості”) в деяких моделях без дискомфорту їдуть і четверо дорослих. Але багажник при цьому буде символічний – до 100 л (у походному стані).

Маленька машина не годиться для перевезення багажу

У багатьох моделях – годиться, але за рахунок пасажирів. По-перше, заднє сидіння зазвичай можна зсувати вперед-назад (15 – 20 см), щоб збільшити багажник при відсутності дорослих задніх пасажирів. По-друге, його можна скласти або прибрати геть – і міська машинка перетворюється на такий собі фургончик корисним об’ємом понад 1000 м куб. Для перевезення довгих предметів складається спинка переднього сидіння.

Маленька машина коштує дешево

Дешевше великої, це правда. Але щоб зовсім дешево – то ні. Якщо автомобіль №1 удвічі коротший за автомобіль №2 і удвічі легший за нього, то зовсім необов’язково перший буде удвічі дешевше другого. Адже сконструювати, випробовувати та поставити на конвеєр коштує приблизно однаково що для малої, що для великої машини. А різниця у розмірах та у вазі деталей відбивається на ціні ледь помітно – принаймні, менше, ніж престижність бренду та багатство комплектації. Тобто щоб зекономити на розмірах машини, треба не аби як постаратися. Але можна.

Маленька машина – жіноча

Навіть ті жінки, які не таврують цю тезу сексизмом, часто ображаються: нам потрібні великі і міцні машини! Щодо міцних ми поговоримо нижче, а щодо бажання великих машин… Цілком справедливо жінки хочуть довести, що їм під силу кермувати не лише маленькими машинками, а і великим транспортом.

Маленька машина не така міцна, як велика

Якщо мати на увазі перевантаження та швидку їзду по вибоїнах – так, міні-машинка розвалиться набагато швидше, ніж “гольф”-клас. Тому що вона хоча й має звичну і для С-сегменту вантажопідйомність 350 – 400 кг, але за умови експлуатації на більш-менш рівному асфальті.

Recent Posts

Найнадійніші японські гібриди: ТОП-10 моделей 2024 року

В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…

22.11.2024

Як довго можна зберігати бензин у каністрі: водіям важливо знати

Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…

22.11.2024

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024

Як очистити каталізатор автомобіля: два перевірені методи

Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…

22.11.2024