Багато водіїв у нашій країні бояться заводити двигун, якщо автомобіль довго простояв під дощем. Вони побоюються вловити гідроудар, що може призвести до капітального ремонту двигуна. Експерти стверджують, що це черговий міф, в який водіям уже давно настав час перестати вірити…
Вони наголосили, що гідроудар загрожує тільки працюючому двигуну автомобіля, який в’їхав у глибоку калюжу, коли впускний отвір накриває вода.
При гідравлічному ударі вода через повітрозабірник повітряного фільтра потрапляє у циліндри силового агрегату. Як результат – зламані шпильки головки блоку циліндрів, деформація шатунів, порвана прокладка ГБЦ, і неминучий ремонт.
В інших випадках гідроудар автомобілю не загрожує, навіть якщо він добу простояв під дощем (впускний отвір захований під капотом). Мотор може заповнитися водою, якщо відкрито капот і знято кришку повітряного фільтра при компонуванні його над двигуном, як у карбюраторних автомобілів.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
Раніше українські водії найчастіше ремонтували свої автомобілі самі, причому де доведеться. Як правило, просто на…
Українські водії найчастіше не надають значення тому, якою рукою вони відчиняють двері. Але ця обставина…
Сучасні автомобільні ключі зазнали значних змін за останні роки, і тепер вони пропонують безліч прихованих…
Коли ви купуєте новий автомобіль, одним із важливих моментів, про який багато хто забуває або…
На тлі тенденцій автовиробників, які прагнуть до створення дедалі потужніших моделей із великими двигунами або…
Миття двигуна автомобіля - процес, який вимагає уваги, акуратності та дотримання певних правил. Неправильний підхід…