Багато водіїв у нашій країні бояться заводити двигун, якщо автомобіль довго простояв під дощем. Вони побоюються вловити гідроудар, що може призвести до капітального ремонту двигуна. Експерти стверджують, що це черговий міф, в який водіям уже давно настав час перестати вірити…
Вони наголосили, що гідроудар загрожує тільки працюючому двигуну автомобіля, який в’їхав у глибоку калюжу, коли впускний отвір накриває вода.
При гідравлічному ударі вода через повітрозабірник повітряного фільтра потрапляє у циліндри силового агрегату. Як результат – зламані шпильки головки блоку циліндрів, деформація шатунів, порвана прокладка ГБЦ, і неминучий ремонт.
В інших випадках гідроудар автомобілю не загрожує, навіть якщо він добу простояв під дощем (впускний отвір захований під капотом). Мотор може заповнитися водою, якщо відкрито капот і знято кришку повітряного фільтра при компонуванні його над двигуном, як у карбюраторних автомобілів.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
Дізнайтеся, як розшифрувати автомобільні номери в Україні. Отримайте інформацію про регіони, літери та цифри на…
Дізнайтеся, чому посвідчення водія не відображається в Дії та як його оновити для доступу онлайн.…
У Львівській, Волинській та Рівненській областях викрили масштабну схему сірого імпорту авто, що завдала значних…
Volkswagen планує перетворити Polo на бюджетний електромобіль, скасувавши попередні назви моделей. Новинки представлять у 2026-2027…
Дізнайтеся, чому швидкий знос шин може бути проблемою для водіїв: тиск, стан підвіски, гальма та…
В Україні помітили тюнінгований McLaren 720S на 1100 сил. Суперкар став ще швидшим із новим…