Багато водіїв у нашій країні бояться заводити двигун, якщо автомобіль довго простояв під дощем. Вони побоюються вловити гідроудар, що може призвести до капітального ремонту двигуна. Експерти стверджують, що це черговий міф, в який водіям уже давно настав час перестати вірити…
Вони наголосили, що гідроудар загрожує тільки працюючому двигуну автомобіля, який в’їхав у глибоку калюжу, коли впускний отвір накриває вода.
При гідравлічному ударі вода через повітрозабірник повітряного фільтра потрапляє у циліндри силового агрегату. Як результат – зламані шпильки головки блоку циліндрів, деформація шатунів, порвана прокладка ГБЦ, і неминучий ремонт.
В інших випадках гідроудар автомобілю не загрожує, навіть якщо він добу простояв під дощем (впускний отвір захований під капотом). Мотор може заповнитися водою, якщо відкрито капот і знято кришку повітряного фільтра при компонуванні його над двигуном, як у карбюраторних автомобілів.
До речі, деякі водії впевнені, що зловити гідроудар можна, навіть якщо заїхати на повному ходу в кучугуру. Насправді, це теж не відповідає дійсності. Сипучий сніг до двигуна не дістанеться.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…